Citat:
Ursprungligen postat av
slingepinge
Inatt gjorde jag något dumt som jag länge fantiserat om, runka framför okända tjejer. Visade för ett par tjejer vid ett övergångsställe som fnittrade o kollade bort. Blev riktigt tänd på det. 10 min senare ser jag två tjejer och ställer mig under en lyktstolpe o runkar. De går på andra sidan vägen och kommer över och säger att de ringer polisen. Jag fortsätter gå hemåt medans de pratar med SOS. Efter någon minut svänger en polisbil upp bredvid oss och slänger mina händer mot bilen. Observera att allt detta är ganska dramatiskt för mig då jag aldrig haft med polisen att göra.
Polisen förhör mig såklart och jag säger att jag bara stått och kissat och att tjejerna missuppfattat det hela. Säger att jag inte vill prata så mycket mer utan advokat. Han frågar dock vad jag hade för färg på kalsongerna och jag svarar gröna. Kommer på att det var nog inte så bra eftersom tjejerna troligen sagt att de sätt mina gröna kalsonger.
Min fråga är nu. Kan jag åka dit för detta? Nekade såklart anklagelserna och ville gå till domstol om det skulle gå så långt. Ingen sperma eller något sådant finns som kan bevisa att jag gjort det. Ord mot ord står + kalsongfärgen som kanske var dumt att jag sa..
Förlåt men är riktigt nojig då det är första gången jag har med polisen att göra och verkligen inte vill bli dömd som sexuell brottsling. Vad tror ni? Kommer jag klara mig?
Ps. Inget klagande på att det är vidrigt att visa kuken för okända brudars, hör inte hit.
Neka tills du dör, ändra inga uttalanden, dumt att du ens svarade på någon fråga alls, bevisar att du är svensk dock.
Frågade de vart du pissade? (marken,flaska etc)
då det är 2 tjejer är det långt ifrån ord mot ord, du säger att du stod under en lyktstolpe, med andra ord så gav du de ännu bättre syn och det kan inte heller sopas undan med "det var mörkt utomhus så de kunde inte se vad jag gjorde".
Men som sagt
Frågade de vart du pissade?
Frågade de hur länge du stod under lyktan?
Fortsatte du runka när tjejerna kom fram och sa att de hade ringt polis? (menar nu om du fortsatte runka när tjejerna kom gåendes mot dig, (så deras syn förstärktes))