2007-12-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Feven, jo tjena
http://www.youtube.com/watch?v=8zgxq...elated&search=

Jag är inte redo att dö än.
Citera
2007-12-29, 17:39
Medlem
Ken har helt klart det skönaste flowet när det gäller rösten, känsla.. i sverige, säga vad man vill, men han kan rappa om vad skit som helst men sättet han gör det på får det att låta bra..
Citera
2007-12-29, 17:40
Medlem
Kingen_kings avatar
Hörde en låt på radion med Ken. Nåt om hans 2000-tal. Kan varit den sämsta text jag nånsing har hört. Jag vet inte vilka referenser folk har till texter... Men är det här på riktigt? Eller är det en parodi på nån text?
Citera
2007-12-29, 17:52
Medlem
B0zs avatar
asså vilka jävla lines han drar då

Från låten privatfest: "Hon va inte mätt, nä hon va hungrig"

asså vilket rim hur kan en känd rappare ens släppa nåt sånt dåligt?
Citera
2007-12-29, 19:12
Medlem
Crackiesmallss avatar
Ken Ring Vs Houman Sebghati

Hej jag tänkte att nån här på FB kanske vet vad låtarna heter där ken ring och houman sebghati dissar varandra, jag har sökt på ken ring vs houman sebghati, ken ring diss, houman sebghati diss men får inte nåt resultat så antar att man behöver riktiga namnet på låtarna

http://www.youtube.com/watch?v=XbeNteRH-L0

där e länken till deras dissar så om nån vet vad dom heter skriv gärna här
Citera
2007-12-29, 19:52
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Hej jag tänkte att nån här på FB kanske vet vad låtarna heter där ken ring och houman sebghati dissar varandra, jag har sökt på ken ring vs houman sebghati, ken ring diss, houman sebghati diss men får inte nåt resultat så antar att man behöver riktiga namnet på låtarna

http://www.youtube.com/watch?v=XbeNteRH-L0

där e länken till deras dissar så om nån vet vad dom heter skriv gärna här

Ken ring är så helvetiskt jävla patetisk Hur fan kan man bete sig på det där sättet när man har barn?
Citera
2007-12-29, 19:54
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Ken ring är så helvetiskt jävla patetisk Hur fan kan man bete sig på det där sättet när man har barn?

låtarna är från 1997 tror inte han hade nåra kids då :P
Citera
2007-12-29, 19:56
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0z
asså vilka jävla lines han drar då

Från låten privatfest: "Hon va inte mätt, nä hon va hungrig"

asså vilket rim hur kan en känd rappare ens släppa nåt sånt dåligt?

Jo, men det är ju mest 14-åringar (vilket jag antar att TS är) som lyssnar på Ken Ring, och dem tycker väl det är coolt att lyssna på en sån "gangsta" som ken ring är.
Citera
2007-12-29, 19:57
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Jo, men det är ju mest 14-åringar (vilket jag antar att TS är) som lyssnar på Ken Ring, och dem tycker väl det är coolt att lyssna på en sån "gangsta" som ken ring är.

ja absolut jag är 14 bast, petter är också 14 år han lyssnar ju på han, eller nej han e nog 12 år som gör musik med han
Citera
2007-12-29, 20:01
Bannlyst
Kens diss heter "Jag ser han"

Houmans diss heter "Hycklaren"
Citera
2007-12-29, 20:02
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwillsurvive
Ken Ring är den största wannabe-rapparen som svensk hip-hop avlat fram. Till och med Feven hade mer verklighetsförankring än denne självutnämnde ´gangsta´.
Ken Ring är en miserabel rappare som gärna pratar om sina feta kontakter i USA. Att Petter backar Ken är inte så konstigt med tanke på att de spelar samma typ av fejkad hip-hop-teater.
Det sorgliga är att hip-hop-sverige är såpass litet att bra artister som t.ex Timbuktu m.fl måste blanda sig med bottenskrapet Ken & co.
Oj, där nämnde du Timbuktu och Ken i samma mening. Inte alls bra.

Hm, nu gjorde jag likadant.
Citera
2007-12-29, 20:02
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
ja absolut jag är 14 bast, petter är också 14 år han lyssnar ju på han, eller nej han e nog 12 år som gör musik med han

Jag skrev att MEST 14-åringar lyssnar på ken, hur många finns det som är 18+ och gillar ken? Knappast många.

F.ö är ju inte petter nånting att hänga i julgranen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in