2002-12-10, 13:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Kan man köpa det någonstans?
En våg som man kan se hur många mg någonting väger....

Jag bor i Göteborg så ni som vet nåt bra ställe får gärna säga det.
Citera
2002-12-10, 21:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Rätta mig om jag har fel men vågar som har precision ända ner på enstaka mg kostar väldigt mycket. Måste du verkligen ha ända ner till 1mg?
Citera
2002-12-10, 21:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är möjligt att de är dyra... men det har ingen betydelse, vet du något ställe i Gbg som man kan köpa en våg som mäter i mg? :?:
Citera
2002-12-11, 14:12
äldre konto (old)
Ej medlem
jjj
Citera
2002-12-11, 18:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Nej det är för privat bruk, jag har inte tänkt o langa.

Jag ska ha för jag vill veta EXAKT hur mycket det är jag tar, o pengarna är inget problem det var så jag menade... 8O
Citera
2002-12-11, 22:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Girl: jag måste gratulera dig till insikten att du vill veta exakt hur mycket knark du stoppar i dig.

Det är DUMT+++ att stoppa i sig psykoaktiva kemikalier utan att veta hur mycket man får i sig.

Jag köpte en milligramvåg för 17 000 SEK från Svenska Kemi en gång, det behöver man dock inte göra om man inte är väldigt seriös...

... det finns billigare versioner, med lägre upplösning.

Jag föreslår att du kontaktar folket på Svenska Kemi. Annars skall det finnas ett kemiglasföretag i GBG om jag inte missminner mig, jag kommer dock ej ihåg vad de heter...

Annars kan du söka upp Werner Glas' hemsida på nätet, det är ett svenskt företag som säljer kemiprylar (även vågar).

-Stanley
Citera
2002-12-14, 20:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Mg??

Nu får du väl ge dej för faan!! mg??!! det e ju för faan bara snorta i dej allt som e pulvrigt!! det gör jag!! å det bra som faan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in