2014-02-06, 19:18
Medlem
Knivenmotkuken.s avatar
Halloj!

När en tjej blir lugn i ens närhet är det ett positivt eller negativt tecken? Där är en tjej som är rätt så sprallig och glad av sig men så fort vi träffas så blir hon rätt så lugn. Hon ändrar sitt beteende har jag märkt. Jag har inte påpekat det, men vad beror det på?
Citera
2014-02-06, 19:27
Medlem
HM det är nog olika, men skulle säga att det är ett bra tecken! Hon kanske känner att hon måste göra sig itll mycket för folk, men känner sig tryggare med dig, känner att hon kan vara sig själv Dån blir jag med min pojkvän iaf, jag blir lugn och trygg och mig själv, även fast jag såklart kan vara väldigt barnsligt rolig med honom.

Antingen det, eller så har hon bara skittråkigt med dig, men det skulle du väl märka?
Citera
2014-02-06, 19:29
Medlem
vasaduellers avatar
Positivt skulle jag säga. Det är ett tecken på trivsel och avslappning. Det är bra att vara lugn under längre perioder. Jag tror man blir dum i huvudet av att vara ständigt aktiv och "på".
Citera
2014-02-06, 20:27
Medlem
Definitivt ett positivt tecken!
Citera
2014-02-06, 20:48
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Tycker snarare det verkar som om hon inte har nån egen identitet. Antingen skäms hon för att vara sprallig inför dig eller annars blir hon hämmad om du är av den spralliga typen.

Spralliga brudar brukar inte vara mycket att hänga i julgranen när man kommer dem närmare in på livet. Sprallighet är oftast ett tecken på osäkerhet och ett sätt att få uppmärksamhet/bekräftelse. Vänta tills hon har landat i sig själv och mentalt står på egna ben.
Citera
2014-02-06, 21:40
Medlem
MimmyLees avatar
Förmmodligen är det ett positivt tecken. Det kan bero på att hon känner sig lugn och trygg med dig och kan slappna av lättare.
En annan grej jag tänkte på: Har du visat tecken som hon kan ha tolkat som att du inte gillar när hon är för sprallig? Även om du inte påpekat det rakt ut så kan hon ha upplevt att det är så.
Har ni en relation på g? Trolgtvis är det bara ett gott tecken att hon kan slappna av med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in