Citat:
Det optimala vore ju dock om hon kunde få fatt i en burk Metamina! Har själv studerat med både Concerta, Ritalina, Amfetamin och Metamina, Concerta och Ritalina är ett jävla rävgift om jag får säga det själv, välbefinnande i 2-3 timmar sedan total ångest och man känner sig bara avtänd, ju mer man tar desto värre blir det bara! hederligt tjack fungerar ju kanon men man vill dock gärna inte bara sitta stilla
Metamina innehåller rent Dexamfetamin. Vanligt amfetamin innehåller Dexamfetamin samt Levoamfetamin, dex = psykisk och levo = fysiskt. Med Metamina kan man få ro att bara sitta stilla och det stressar inte upp kroppen mer än nödvändigt, oönskade biverkningar ligger på minimum och man får alla effekter som man vill ha! Metamina är överlägsna enligt mig
dock svåra att få tag på då man måste hitta en person med grov ADHD som har licens på preparatet då de ej är godkända som läkemedel i Sverige och till råga på allt inte vill ha dom själv!
Metamina innehåller rent Dexamfetamin. Vanligt amfetamin innehåller Dexamfetamin samt Levoamfetamin, dex = psykisk och levo = fysiskt. Med Metamina kan man få ro att bara sitta stilla och det stressar inte upp kroppen mer än nödvändigt, oönskade biverkningar ligger på minimum och man får alla effekter som man vill ha! Metamina är överlägsna enligt mig
dock svåra att få tag på då man måste hitta en person med grov ADHD som har licens på preparatet då de ej är godkända som läkemedel i Sverige och till råga på allt inte vill ha dom själv!Håller med om att man mår dåligt efter dom första 2-3 timmarna. Jag har testat mellan concerta och ritalin under 1,5år och slutar ibland för jag mår så dåligt.
Jag har sagt det till läkarna - men nu efter att ha väntat på en tid sedan mars 2013 ska jag faktiskt dit nu i februari, så vi får se ifall dom kanske kan testa skriva ut något med en bättre formel och annat än Ritalin och Concerta. Fungerar det inte sedan, då ger jag upp. Ritalin fungerar ganska bra ifall man ska prestera i några timmar - tyvärr är det ångest efter det. :/