2015-04-06, 06:01
Medlem
Någon som vet vad introlåten heter?
(å gärna artist med)
Citera
2015-04-21, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colan33
Någon som vet vad introlåten heter?
(å gärna artist med)

Hard time - Seinabo sey
Citera
2015-04-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuff93
Hard time - Seinabo sey

1000 tack!
Citera
2015-04-25, 15:40
Medlem
Ronilles avatar
Okej. Jag tar tillbaka att jag gillade serien. Avsnitt 8 är det värsta skit jag sett. Någonsin.

Scenen med den skällande hunden fick mig att bryta ihop av usehelt, bartendern som började snida eller vad fan hon gjorde när hon fått med Conely (äntligen) hem.

Herregud! Avsnittet var en kavalkad av tafflighet och urusel story. Den enda behållningen är ju Thorsten Flinks dotter.
Senast redigerad av Ronille 2015-04-25 kl. 15:47.
Citera
2015-06-10, 21:33
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Okej. Jag tar tillbaka att jag gillade serien. Avsnitt 8 är det värsta skit jag sett. Någonsin.

Scenen med den skällande hunden fick mig att bryta ihop av usehelt, bartendern som började snida eller vad fan hon gjorde när hon fått med Conely (äntligen) hem.

Herregud! Avsnittet var en kavalkad av tafflighet och urusel story. Den enda behållningen är ju Thorsten Flinks dotter.

Vilken tur att du inte är en äkta filmkritiker, du lär ha fått sparken fortare än du skulle hunnit skriva färdigt din första recension.

Serien är underbar. Just enkelheten. Dark Web som en röd tråd genom hela serien gör den väldigt trovärdig. Kan dock hålla med om att vissa skådespelare inte alls platsar. Men som helhet så är serien helt lysande.
Jag hoppas och ser fram emot en ny säsong där dom tar upp jakten på L.M
Citera
2015-06-11, 13:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Lh hette väl skurken? Massa plotholes, tröttsamt stereotyp. Två snutar som bara måste ogilla varandra, ena som försummat förhållandet och relationen till dottern. Polaren som var fd snut och alkad; dennes story var bara för utfyllnad, för att man skulle misstänka honom.
Gillade hur de på några timmar kunde röra sig Sthlm
-> Gävle -> Linköping.

En absolut dussinserie jag inte vet varför jag såg klart. darkweb-spåret kanske?
Citera
2015-09-10, 12:12
Medlem
emma80s avatar
Premiär i Kanal 5 ikväll klockan 21, ett halvår efter premiären i HBO Nordic.

Såhär skrev TVdags och Onyanserat efter premiäravsnittet i mars.

http://tvdags.se/artikel/avslaget-oc...i-nya-100-code

http://onyanserat.se/tv/100-code-en-forsta-titt/

Det finns även en Trailer 1 där. Efter att ha hört och läst lite om den innan, läst om de krönikorna nyss samt även sett om trailer 1 och 2 så är inte peppen på topp. Om den ens var det innan. Men jag får väl ge den en chans.

Jag hade faktiskt glömt bort serien helt, då jag inte har HBO Nordic. Den ser jag senare, på TV, tänkte jag, sedan har jag inte skänkt den någon större tanke det senaste halvåret förrän jag råkade se den i tablån för ikväll.
Citera
2015-09-10, 12:14
Medlem
glasses123s avatar
Sett något avsnitt på HBO Nordic men fastnade aldrig riktigt. Helt enkelt inte min typ av serie.
Citera
2015-09-10, 13:41
Medlem
henkesss avatar
Skit bra serie! Har sett 9 avsnitt, och det är bland det bästa jag sett på länge. Utan att överdriva också. Tycker dock att Michael Nyqvist är lika stel som vanligt, men förövrigt väldigt bra serie.
Citera
2015-09-10, 22:19
Medlem
Cerwins avatar
Riktigt bra serie för att vara "svensk".

Den tar sig verkligen efter några avsnitt.
Citera
2015-09-11, 10:53
Medlem
emma80s avatar
Första avsnittet var okej. Lite småsegt, men förhoppningsvis tar den sig som du skriver. Jag kommer i alla fall att ge den en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Den tar sig verkligen efter några avsnitt.
Citera
2015-09-13, 23:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fy fan vilket värdelöst skådespel! Vad är för fel på alla i serien? Hadesgrejen är så pretentiös medan resten är så jävla äckligt ytligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in