2018-08-03, 07:23
Medlem
bergelins avatar
Har kört en hel del ur SC:s sortiment. Allt har fungerat bra, rätt preparat i rätt dos enligt min uppfattning. Cardarine, MK, S-23 och YK är de som särskilt faller på minnet; alla kul preparat jag rekommenderar att prova.
2018-08-03, 21:47
Medlem
caecos avatar
Jag måste ändå ge beröm ännu en gång för hur bra bemötande Sickcunt har. Uppenbarligen läser de tråden då jag aldrig skickade iväg ett mail till dem angående deras stealth. Tänker givetvis inte gå in på detaljer här, men de har uppenbarligen lyssnat och kommer förbättra den rejält. Missförstå mig inte, Sickcunt har varken sämre eller bättre stealth än de flesta andra säljare gällande steroider.
Men för mig som handlat en del narkotika så har man ju stött på en hel del bättre samt mer uppfinningsrik stealth. Försäljarna inrikes när det kommer till steroider kan ju faktiskt förbättra sin stealth rejält med några enkla tricks utan någon större kostnad.

I övrigt så måste jag fylla i att aptiten på MK-677 faktiskt ökar för mig, ganska rejält när jag nu höjde från 10mg ED till 30mg ED. Sömnen upplever jag lika bra på 10mg som 30mg, vilket är underbart. Får se bloaten denna gång, om den planar ut eller fortsätter haha.
2018-08-17, 10:04
Bannlyst
Har utvärderat FL-modafinil 100mg ED i två dagar nu och wow säger jag bara! Ca 30min efter konsumtion på tom mage så smyger sig en ren "vakenhet" fram som ger mig fokus och klarhet från morgon till kväll. Upplever inga som helst biverkningar förutom att det kan ta lite längre tid för mig att somna men inget som påverkar sömnkvalitén då jag har väldigt lätt för att sova normaltvis.

Återkopplar om några veckor gällande långvarigt bruk av denna substans.
2018-08-20, 10:32
Bannlyst
La en order den 16:e och fick mitt paket på fredagen den 24:e och blev kompenserad med ett paket S-23 helt utan kostnad p.g.a att deras packare inte kunde skicka ut något i början av veckan, detta var helt onödigt men man tackar.

Har tagit FL-modafinil sedan fredagen förra veckan och kan bara hålla med samtliga inlägg här i tråden gällande substansen. Oerhört klar vakenhet som varar hela dagen och doserar jag för sent så blir det svårt att sova till kvällen.

Baclofenet får även en stor tumme upp, gör precis vad det ska. Tog 20mg runt 20:00 och somnade 30min senare och vaknade runt 08:00 idag helt utvilad.
Senast redigerad av Urandir 2018-08-20 kl. 10:44.
2018-08-22, 10:27
Bannlyst
Beställde hem RAD-140 till kvinnan min och fick ett paket Baclofen utan kostnad. Har nu utvärderat 20mg två dagar på raken och jag sover som en stock, effekten går inte att jämföra med GHB men sömnen går definitivt hand i hand.

Återkommer om ett par dagar gällande hur en 30-årig kvinna reagerar på 10mg RAD-140 ED.
2018-08-22, 12:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmoman
Beställde hem RAD-140 till kvinnan min och fick ett paket Baclofen utan kostnad. Har nu utvärderat 20mg två dagar på raken och jag sover som en stock, effekten går inte att jämföra med GHB men sömnen går definitivt hand i hand.

Återkommer om ett par dagar gällande hur en 30-årig kvinna reagerar på 10mg RAD-140 ED.

Sorry för OT men hur ser målbilden ut för kvinnans RAD-kur?

Mvh,

-Alfred
2018-08-23, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Sorry för OT men hur ser målbilden ut för kvinnans RAD-kur?

Mvh,

-Alfred
Sedan 24 månader tillbaka så har hon kört Ostarine i jämna mellanrum i doser från 5 till 12.5mg ED med fantastiska resultat och nu när SC endast har kapslar så kan hon inte ta en kapsel då dem ligger runt 25-35mg i dosering (enligt SC) och allt över 15mg ger henne fruktansvärd migrän och letargi.

Så tanken är att prova på RAD-140 då 10mg skall vara skonsamt för kvinnor men det återstår att se. Hennes huvudsakliga inkomstkälla är Metapic så målet med kuren är enbart att förbättra och toppa fysiken.
2018-08-23, 16:15
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmoman
Sedan 24 månader tillbaka så har hon kört Ostarine i jämna mellanrum i doser från 5 till 12.5mg ED med fantastiska resultat och nu när SC endast har kapslar så kan hon inte ta en kapsel då dem ligger runt 25-35mg i dosering (enligt SC) och allt över 15mg ger henne fruktansvärd migrän och letargi.

Så tanken är att prova på RAD-140 då 10mg skall vara skonsamt för kvinnor men det återstår att se. Hennes huvudsakliga inkomstkälla är Metapic så målet med kuren är enbart att förbättra och toppa fysiken.

Kanske ställde frågan lite lustigt. Försöker igen; är det en uppreglerad fettoxidation hon är ute efter eller är det muskelproteinsyntesen som skall jagas upp eller hur ser det ut? De rent fysiologiska effekterna som ni jagar efter med detta preparat är alltså vad jag är nyfiken på, inte hennes jobb eller dosering på annat. :P Men jag uppskattar ditt engagemang!

Mvh,

-Alfred
2018-08-30, 14:56
Bannlyst
Kört 10 dagar på 30mg S-23 ED. Började känna av effekt i kroppen redan dag 2 som sakta har byggts upp och nu känner jag mig oerhört hård i kroppen hela tiden under dygnet och betydligt mer vaskulär.

Effekten är mer eller mindre som 40mg Winstrol ED fast utan smärta i lederna om jag ska jämföra med något. Kan inte utala mig angående styrkan då jag endast kör volymträning men uthålligheten har ökat markant.
2018-09-09, 10:44
Bannlyst
Sambon har nu utvärderat 10mg RAD-140 i 17 dagar och måste tyvärr avbryta kuren då välmåendet har börjat spöka. Redan efter den första doseringen så märkte hon av extrem energi och har haft svårt att sova på nätterna med ett svajjande humör där hon är lättirriterade och arg regelbundet. När det kommer till effekten så tränar hon hårdare än aldrig förr och det syns att hon går in på gymmet med tunnelseende. Vikten har gått upp ca 2.2kg (+600 kCal överskott) så det råder ju inga tveksamheter om substansens då effekten är väldigt påtaglig.

Pratat med SickCunt och googlat gällande aggressiviteten på RAD-140 och det är många män som upplever ökad irritation runt 20 - 30mg så ska utvärdera resterande 83 kapslar nu på 30mg ED i 27 dagar.
2018-09-10, 18:56
Medlem
Wobs avatar
Har köpt MK-2866 från SC, snabb leverans och exakt 100 tabletter i påsen + lite fi-modafinil samples .
Knaprat i mig det mesta och effekten är som förväntad dvs både subtil effekt och subtila bieffekter. Hade dock ett par pass då jag kände mig smått odödlig precis när det kickade in.

Ska man anmärka på något så är det att vikten på kapslarna diffar +-15% men det känns ganska standard så länge det inte är fabrikspressade piller.

bmoman: med en billig kina våg kan du dosera mk som du vill trots kaps. Enligt min våg så snittar kapslarna 125mg pulver vilket borde innebära 2mg mk per 10mg pulver.
2018-09-23, 13:29
Bannlyst
Har nu utväderat FL-modafinil i över 5 veckors tid och kan säga att efter dag 5 på 100mg ED så har jag byggt upp en tolerans och måste höja doseringen till 200mg ED. Ett upplägg som funkar för mig (184cm 97kg) är att köra 5 dagar på 100mg + 4 dagar på 200mg för att sedan ta ett uppehåll på ca 1 vecka.

När jag pratar tolerans så upplever jag personligen att vakenheten inte är lika klar efter ett par dagar men den är fortfarande där. Rekommenderas varmt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in