Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-25, 15:57
  #133
Medlem
Hypotesuss avatar
Undvik SC-pharmas anavar, något är det i men inte är det anavar.
2019-05-25, 23:10
  #134
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Det är garanterat Anavar i kan jag personligen gå i god för. Gick över från SIS-Labs till SC-Pharmas utan att tappa hårdheten och styrkan.

Varför skickar du inte in sakerna på analys och bevisar motsatsen istället för att påstå att det är något annat när tre andra redan har bevisat med hjälp av labbanalyser att det är Anavar?

Tack för din garanti, den är mycket värd för mig.
2019-05-26, 13:24
  #135
Medlem
Med tanke på all obskyr konstig skit som SC i snart typ tio år tillverkat för den svenska marknaden så finner jag det nästan komiskt att påstå att deras anavar skulle vara fejkad. Om dom kan få fram SARMs, isotretinoin, pramipexol, testospray, tren i gelformat, och gud vet vad så hade det varit väldigt väldigt konstigt att välja att fejka just några anavar tabs....
2019-05-26, 15:18
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Med tanke på all obskyr konstig skit som SC i snart typ tio år tillverkat för den svenska marknaden så finner jag det nästan komiskt att påstå att deras anavar skulle vara fejkad. Om dom kan få fram SARMs, isotretinoin, pramipexol, testospray, tren i gelformat, och gud vet vad så hade det varit väldigt väldigt konstigt att välja att fejka just några anavar tabs....

Är inte ovanligt att man selektivt skammar direkt.
2019-06-03, 19:22
  #137
Medlem
Discobands avatar
Har mer eller mindre legat på SC-Pharmas SARMs sedan oktober förra året, så cirkus 8 månader.
Har lagt på mig +12kg i totaltvikt med någon enstaka ökning i fettprocent. De senaste 4 månaderna har jag enbart kört 10mg Ligandrol ED + 20mg RAD-140 ED och hälsan, välmåendet och libidon har legat på topp.

För 2 månader sedan slängde jag in S-23 i stacken i hopp om att ta kuren till nästa nivå men blev så grovt nedstängd att jag blev svag, trött och orkade knappt ta mig upp ur sängen. För varje dag som gick så blev libidon sämre så var tvungen att hoppa av S-23 helt.

Till er som tänker köra S-23, se verkligen till att ni ligger på testosteron som bas då det stänger ner HPTA:n grovt. Har återhämtat mig nu och träningar går fint igen men S-23 var inget för mig.

Förövrigt så rekommenderar jag varmt SC-Pharmas SARMs alla dagar i veckan, kan dock inte ge något ärligt utalande gällande S-23:an.
2019-06-08, 11:41
  #138
Medlem
tj.s avatar
Låses p.g.a. missbruk. Se förklaring här: (FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!)
/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback