2015-06-15, 19:38
Medlem
[quote=Swebad123|53704100]
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Jag kan va känslig mot biefekterna också vet en del som ej känner nått.
Jag glömde bort att jag tagit 0.5 när ja va bjuden på middag. Började dricka en öl o vart sjukt trött o höll på somna efter halva. Inget jag gör om.

Dunka i dig 1mg idag o fortsätt imorgon tills du blir av med besvären.

Mvh.[/QUOTE

Okej då kör vi på det, tackar så hemskt mycket för svaren. Skriver om det skulle vara något

Ingen fara. Bara kul o hjälpa till

Mvh
2015-06-17, 00:43
Medlem
[quote=wpas|53708442]
Citat:
Ursprungligen postat av Swebad123

Ingen fara. Bara kul o hjälpa till

Mvh

Vet ej hur potent min verkar vara? Vill ju sänka mitt prolaktin pga högt värde, hade 339. Utebliven sexlust och erektion. Det kag vill åtgärda
2015-06-17, 01:49
Bannlyst
Citat:

Vet ej hur potent min verkar vara? Vill ju sänka mitt prolaktin pga högt värde, hade 339. Utebliven sexlust och erektion. Det kag vill åtgärda
Nu är jag unbannad och kan skriva i forumet Pramipexole kommer garanterat att hjälpa dig få ner prolaktinet, dock så måste du hitta vilken dos som passar dig personligen då biverkningarna kan vara ganska grova. Personligen så går jag aldrig över 5 droppar (250mcg) men vet folk som klarar av 1mg utan märkvärdiga bekymmer så mitt tips är att börja lågt och sakta klättra dig uppåt och känn efter.

Citat:
Additionally, hypersexuality is a reported side effect of dopamine agonists such as pramipexole.

- http://psychology.wikia.com/wiki/Hypersexuality
Angående utebliven sexlust och erektion så tror jag pramin kommer hjälpa dig med det, kanske inte på direkten men efter ett tag.

Med Vänliga Hälsningar
SickCunt
2015-06-17, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickcuntHB
Nu är jag unbannad och kan skriva i forumet Pramipexole kommer garanterat att hjälpa dig få ner prolaktinet, dock så måste du hitta vilken dos som passar dig personligen då biverkningarna kan vara ganska grova. Personligen så går jag aldrig över 5 droppar (250mcg) men vet folk som klarar av 1mg utan märkvärdiga bekymmer så mitt tips är att börja lågt och sakta klättra dig uppåt och känn efter.

Angående utebliven sexlust och erektion så tror jag pramin kommer hjälpa dig med det, kanske inte på direkten men efter ett tag.

Med Vänliga Hälsningar
SickCunt

Körde 1 mg idag känns bra, tack för svar. Har du tips på vägen Med vänlig hälsning, ?
2015-06-17, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickcuntHB

Med Vänliga Hälsningar
SickCunt

Vad är det för biverkningar man ska känna på förutom näsan och huvudet ? Mvh
2015-06-17, 22:20
Medlem
Jag är tvär nöjd med sc phamas prami. Gick över från sifrol från apoteket o för mig funkar de lika bra på samma dos.
2015-06-18, 04:30
Medlem
Citat:
Jag är tvär nöjd med sc phamas prami. Gick över från sifrol från apoteket o för mig funkar de lika bra på samma dos.

Jasså okej, får ge det några mer dagar. Fortsätter på 1 mg idag, fre och lördag blir det fest ska man sänka till 0.5 dom dagarna?
2015-06-18, 04:38
Medlem
Citat:

Något jag har märkt är att jag sover väldigt dåligt inte många timmar,
Funderar på om man ska testa ta den på morgonen istället ? Med vänlig hälsning,
2015-06-18, 13:49
Medlem
Citat:
Något jag har märkt är att jag sover väldigt dåligt inte många timmar,
Funderar på om man ska testa ta den på morgonen istället ? Med vänlig hälsning,

Jag sover också oroligt på de.
Vaknar 15 ggr per natt typ.
Ja föredrar dock hellre kvälls tid.
Jag måste va klar i huvudet på mitt arbete på dagarna.

Men testa du på morgonen.
Jag hade inte tagit i samband med alchol. Höll på somna efter en halv öl ståendes. Kan va ja som e känslig.
2015-06-18, 15:32
Medlem
Citat:
Jag sover också oroligt på de.
Vaknar 15 ggr per natt typ.
Ja föredrar dock hellre kvälls tid.
Jag måste va klar i huvudet på mitt arbete på dagarna.

Men testa du på morgonen.
Jag hade inte tagit i samband med alchol. Höll på somna efter en halv öl ståendes. Kan va ja som e känslig.

Får testa sänka till 0.5 under dessa dagar då
2015-06-18, 23:31
Medlem
Citat:
Får testa sänka till 0.5 under dessa dagar då

Testa
2015-06-19, 06:08
Medlem
Citat:
Testa

Funderar på att skippa de helt i 2 dagar, tror du det kommer förstöra mycket ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in