2014-02-04, 12:24
Medlem
sprutbajss avatar
Det vore intressant att höra vad era mål i livet är, om man tänker för mycket så inser man hur meningslöst nås existens är, hur finner ni motivation i era liv? För min del är det att lösa alla hemligheter men livet genom att försöka hur alls levande organismer samarbetet, r.ex hur växter hjälper människan som medicin osv vore intressant att höra från alla flshbackare vad som håller er levande
Citera
2014-02-04, 12:27
Medlem
John.Falcos avatar
Pengar är en hög prioritet.
Oändligt livsnjutande och resande.
Att leva ett privilegierat liv p.g.a ens framgång.
Citera
2014-02-04, 12:43
Medlem
skulle vilja göra något i stil med det Breivik gjorde. Inte för att jag tror det ger så mycket, vårt land är nog ganska förlorat. men mest för att jävlas lite om inte annat. kanske spränga rosenbad eller rosengård
Citera
2014-02-04, 13:26
Medlem
BEings avatar
Målet, om det ni finns något är att gå igenom min känslomässiga smärta och hitta alla delar i mig själv. Jag vill kunna vara fullständigt öppen, rak och ärlig med mig själv. Motivationen hittar jag framförallt hos min fru, men även i till synes triviala saker. Jag har en övertygelse om att mänsklighetens mål i grund och botten handlar om att hitta kärlek där det tycks omöjligt att finna den.
Citera
2014-02-04, 14:13
Bannlyst
Göra sverige svenskt!!

Fullt med araber och sånt nu!
Citera
2014-02-04, 17:10
Medlem
Perfectscores avatar
Jag har inget mål med mitt liv, mitt liv är meningslöst.

Vafan
Citera
2014-02-04, 18:07
Medlem
Pendeks avatar
Jag vet inte. Jag vill i alla fall gärna ha svar på vad en OOBE är för något och om det existerar en värld bortom den fysiska världen. Jag nöjer mig med att till en början bevisa för mig själv, genom diverse experiment, att OOBE:s är verkliga.

Men först gäller det ju att bli duktig på att lyckas med OOBEs...
Citera
2014-02-04, 19:58
Medlem
Metaphysicians avatar
Maximerande av välmående och minimerande av motsatsen.
Citera
2014-02-04, 20:13
Medlem
IvanPavlovs avatar
Resan är livets mål.
Citera
2014-02-04, 21:14
Medlem
Att komma på ett sätt som gör alla människor till hjältar, religiösa ledare, stora filosofer och upplysta gurus. Religioner och politiska ismer fungerar helt enkelt inte om de inte kommer inifrån. Detta "sätt" måste således komma inifrån alla just då levande, vuxna individer - likt en uppenbarelse - inom en kort tidsram. Det är troligen en omöjlighet, men jag känner att jag måste försöka i alla fall. För endast då, tror jag, kommer vi kunna leva i harmoni med oss själva och vår omvärld.
Senast redigerad av oddman84 2014-02-04 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in