Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-03, 17:30
  #1
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
På torsdag släpps Veckans Motgift. Det är gänget bakom Radio Framåt som ligger bakom. Dvs. Jonas De Geer, traditionell katolik, bor på en liten ö i norra Skottland. Dan Eriksson, bosatt i Berlin. Väldigt sympatisk. Och Magnus Söderman, burdus och kan bli väldigt arg. Bor i Stockholm.

motgift.nu
Live måndagar 19:15
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2014-03-01 kl. 23:34. Anledning: Sändningstid tillagd enligt TS önskemål
Citera
2014-02-03, 18:06
  #2
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Från Facebooksidan: "Motgift kommer lanseras vid midnatt, natten mellan onsdag och torsdag. För er nattugglor som besöker oss under nattens första timme kommer det finnas en del gratissaker i webbutiken som ni kan roffa åt er som tack för ert tidiga besök."
Citera
2014-02-03, 18:23
  #3
Medlem
Smuggelss avatar
Framför allt är det viktigt att påpeka att alla 3 av herrarna är nationalister, etniska sådana inte några sd-typer.
Citera
2014-02-03, 18:25
  #4
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Framför allt är det viktigt att påpeka att alla 3 av herrarna är nationalister, etniska sådana inte några sd-typer.
De är rätt så radikala... Men samtidigt väldigt underhållande.
Citera
2014-02-03, 18:33
  #5
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
De är rätt så radikala... Men samtidigt väldigt underhållande.


Det beror på vem man frågar. . Men hjärtat är på rätt ställe.
Citera
2014-02-03, 18:46
  #6
Medlem
robomans avatar
Inte för att jag är alls intresserad av att lyssna, men varför startar de upp en ny podd om de redan har en som de kört närmare 100 avsnitt på?
Citera
2014-02-03, 19:12
  #7
Medlem
flyttadignus avatar
Är detta officiella motgift-tråden?

Kommer följa dessa herrar lika slaviskt som under RF
Citera
2014-02-03, 19:19
  #8
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedEyeBadBear
Tack vare att du inte kunde hålla käften har du sabbat lanseringen.


"Lösenordet är för våra betatestare. Att det nu läckt ut gör att vi måste byta lösenordet och ändra om i planerna. Kanske även skjuta upp lanseringen då vi måste gå igenom betatestarna för att se vilka vi kan lita på, och få den sista feedbacken."

Haha Dan vill nog se dig död.

"Motgift är alltså inte klar än och det finns en anledning till att vi släpper sidan på torsdag och inte idag — allt är inte uppe än. Att sprida lösenordet är att ge folk en felaktig bild av sidan och förstör vår lansering. Vem denna ”Cosmor.Kramer” är vet jag inte, men vi hoppas han har en jävligt bra förklaring."
Hoppsan...
Citera
2014-02-03, 20:27
  #9
Medlem
Draup.s avatar
Det känns faktiskt som att det har har potential att nå en bredare publik. Det känns som att det ligger i tiden och jag kommer se till att stödja trojkan så gott jag kan.


Stort lycka till, till Sveriges viktigaste radiopersonligheter!
Citera
2014-02-04, 00:25
  #10
Medlem
Judessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Hoppsan...
. Aja ,nu är man hypad iallafall inte minst efter ikvällens radio framåt ska bli spännande och se resultatet.
Citera
2014-02-04, 00:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Hoppsan...

Hoppsan och hoppsan, det fattar du väl själv att du inte kan sprida ett hemligt och exklusivt lösenord på det viset? Jag var såpass naiv att jag trodde att det var någon slags sneak-peek sanktionerad av RF till alla men tji fick jag.

Det är praktiskt taget livsviktigt att nationalister är lojala mot varandra, såväl anonyma som offentliga. Idiot!
Citera
2014-02-04, 04:58
  #12
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
På torsdag släpps Veckans Motgift. Det är gänget bakom Radio Framåt som ligger bakom. Dvs. Jonas De Geer, traditionell katolik, bor på en liten ö i norra Skottland. Dan Eriksson, bosatt i Berlin. Väldigt sympatisk. Och Magnus Söderman, burdus och kan bli väldigt arg. Bor i Stockholm.

motgift.nu
Vad patriotiskt att bo utomlands. Känns nästan lite ironiskt att dom själva är invandrare i andra länder.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback