2005-07-29, 23:12
Medlem
Blev så otroligt arg nu ikväll. Familjen har åkt iväg på semester, och eftersom jag hellre ville vara kvar ensam hemma fick man ju så klart vara det. Laddar upp med lite chips och dricka, slår mig ner framför TV:n och... Lösenord krävs! För att se nån skitfilm på TV3 21.00!!!! Och inte kan man ringa till föräldrarna heller och be om lösenordet, då tror de bara att man ska in på TV1000 vid tolvtiden på natten (som om man inte skulle ha internet, vilket är mycket bättre!) Så jag undrar, går det att knäcka lösenordet snabbt och smidigt, eller måste man sitta och prova sig igenom alla 9999 kombinationer som finns tills man hittar den rätta? Låser sig skiten om man försöker för många gånger?

/Linade
Citera
2005-07-29, 23:22
Medlem
....

hahahha...lycka till med att bruteforca en digitalbox.
Citera
2005-07-29, 23:22
Medlem
Oj du kan inte vara gammal eftersom föräldrarna har spärrat Viasat för dig.
Antingen ringer du mamsen eller pappsen o ber om lösenordet, eller också så
ringer du Viasat och uppger kortnumret så öppnar dom det åt dig. Har du inte kommit i målbrottet än (om du är pojk) så försök i alla fall att låta vuxen och så startar dom om kortet åt dig inom några minuter.
Alternativet är ju att du anger Viasats standardkod som står i manualen.
Prova dig dock inte genom alla lösenord till 9999 för då är risken att ni får köpa ett nytt kort och Viasat är duktiga på att ta betalt för sånt.
Men nu är klockan snart tolv och alla dessa porrfilmer som visas snart är precis som du säger inget att ha.
Citera
2005-07-30, 00:33
Medlem
vet du vad det absolut sorgligaste med det hela är? att jag har nitton och ska börja på universitet snart, men tydligen tycker mina föräldrar ändå att det är skadligt med erotik för mig....herregud, man har väl haft dator i iallafall 8 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in