2014-03-04, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Missat detta. Fan vad tråkigt att få reda på...
Han var så jävla bra alltså. Fyfan va trist...
Visste inte att han höll på med tunga droger och sånt. Men tyvärr många kändisar som går bort på det sättet..

Hmm. Trist.
Helt sjukt han var också en av mina favorit skådisar. Vila I Fred.
Hörde att hans brud hade gjort slut och det knäckte honom helt.
Citera
2014-03-05, 19:47
Bannlyst
Många av dessa hollywood stjärnor verkar dö på mystiska sätt och är beroende av droger samt mår dåligt överlag. Men att Philip Seymour Hoffman skulle vara en av de gjorde mig verkligen chokad.
Citera
2014-03-06, 09:33
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9999
Många av dessa hollywood stjärnor verkar dö på mystiska sätt och är beroende av droger samt mår dåligt överlag. Men att Philip Seymour Hoffman skulle vara en av de gjorde mig verkligen chokad.
Man får dock tänka på att det inte var någon hemlighet att han haft drogproblem tidigare,
och varit inne för behandling. Jag själv hoppades att han lagt allt det bakom sig men tyvärr
var det fel! Kanske hade han "drogpersonlighet", alltså lätt för att fastna i beroende.

Hans utseende var till hans fördel. Det finns hur många vältränade och snygga manliga
skådespelare som helst, men Hoffmans lite alldagliga men samtidigt kraftfulla utstrålning
passade perfekt för vissa roller.

Återigen: Vi har gått miste om många sköna rollfigurer p.g.a. Hoffmans död.
Citera
2014-03-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisExile
Han är så djävla briljant som skådespelare!! https://www.youtube.com/watch?v=Y-i3ECq-LO0 Ni som säger påstår vet fan ingenting, gå och titta vidare på transformers 3.

Älskar honom i den rollen. Gör hela filmen!
Citera
2014-03-06, 17:42
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Hurvida PSH var en bra skådis eller ej, samt de filmer han deltog i får ni diskutera i Filmforumet.

/Moderator
Citera
2014-07-22, 18:03
Medlem
Grandiosos avatar
Ex-partnern får allt.
Barnen inget.
Nu avslöjas detaljer ur den avlidna skådespelaren Philip Seymour Hoffmans testamente, rapporterar The Mirror.

Anledningen ska enligt The Mirror vara att skådisen inte ville ge dem ett allt för privilegierat liv i tidig ålder.
I stället är det Seymour Hoffmans ex-partner O'Donnell som tilldelas Hollywood-stjärnans förmögenhet.

Enligt testamentet får hon hela skådisens förmögenhet, som ska uppgå till runt 250 miljoner kronor enligt NY Post.

http://www.expressen.se/noje/darfor-...ns-barn-inget/
Citera
2022-02-02, 07:50
Medlem
Docklands avatar
8 år sedan PSH gick bort idag. Såg "The Master" härom veckan. Lysande skådis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in