• 1
  • 2
2005-08-01, 17:33
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
boose: Vad ska tråden på Opiater att göra om du vill ha bensoeffekt. Skit i naturens, finns inte mycket som funkar där. Köp riktiga grejer istället. Btw, finns något som heter kratom på naturens, ska tydligen vara skönt och en av få varor som fungerar.
men jag vill inte köra på riktiga grejer.
Jag lämnar prover .............
Det måste ju finnas nåt som funkar????
ingen som har nån erfarenhet?
Citera
2005-08-01, 18:03
Medlem
RiszmAivens avatar
leta upp nån substans du tycker verkar intressant, sen så söker du här om den... du kommer säkert hitta nånting. annars så finns den antagligen på erowid

men kratom tror jag de e de närmsta du kommer på lagligt vis... de e la lite åt opiathållet om jag inte har uppfattat de helt fel
Citera
2005-08-01, 18:05
Medlem
Tjacktorskens avatar
Måste haft bråttom, missade det.. Måste du nödvändigtvis knarka när du lämnar piss? Kolla över dina drogvanor och se ifall det skulle vara nyttigt med ett uppehåll istället.
Citera
2005-08-01, 20:03
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiszmAiven
l kratom tror jag de e de närmsta du kommer på lagligt vis... de e la lite åt opiathållet om jag inte har uppfattat de helt fel

Jag får anse mig hyfsat rutinerad inom ämnet, inget du söker på natursidorna kommer att göra dig glad i överkant. Men det som sagts är sant, än så länge är Kratom lagligt i Sverige (met drogklassat i t.ex Norge). OM du får tag på bra Kratom och inte snålar så ger det en klar opiatfeeling men med lite inslag av a, svårt att förklara.

Well - i Thailand klassas det som heroin och används som en tung opiat, men som sagt det är svårt att få bra grejor och det är relativt dyrt, men det är det enda "lagliga" jag skulle lägga pengar på!

Kratom skall avnjutas som thé och inte rökas som en del tror. En tripp går på runt 200 buck + frakt.
Citera
2005-08-02, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Blå lotus är ju lite bensolikt, men det är svindyrt i jämförelse...

Oj, det var en nyhet. Får man dessa effekter om man låter det dra i en flaska vin måntro?
Citera
2005-08-02, 18:29
Medlem
Zoxs avatar
Fick lite bra Kratom idag, försöker sätta ord på ruset.... klart opiatliknande, typ kodein, men lite mer upp, typ. Hah.... Måste se om det går att få till ett bra pris vid ett stort parti.
Citera
2005-08-02, 20:16
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Oj, det var en nyhet. Får man dessa effekter om man låter det dra i en flaska vin måntro?

Det har jag prövat, 10g i ungefär 2dl vin gav inga jätteeffekter, har även prövat att dricka te på det.. Skulle säga att det ger en väldigt liten "kick".
Citera
2005-08-03, 22:32
Bannlyst
Kava-kava är väl det det enda väl beprövade som kan konkurrera med lugnande läkemedel, men jag tycker att det ger ett litet obehagligt rus när man känner sig kvalmig och småsliten.
Citera
2005-08-03, 23:04
Bannlyst
Har någon haft Corydalis förresten? Det ska ju vara en traditionell läkeväxt för hemmafruar med trasiga nerver: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/q...arch&DB=pubmed
Citera
2005-08-03, 23:08
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Kava-kava är väl det det enda väl beprövade som kan konkurrera med lugnande läkemedel, men jag tycker att det ger ett litet obehagligt rus när man känner sig kvalmig och småsliten.

Kava-kava hör till det där jag alltid hört talas om men aldrig testat, någon sade att det är lite alkoholkänsla? Man tuggar det, eller?

Inte FAN kan jag ha tagit all kodein, någon måste ha smygtagit ur lådan!!
Citera
2005-08-03, 23:37
Medlem
Naturensdroger lurar dig, skit i att dom har maskrosen som lovar dig ett opium/tjack/hash/E rus, allt är bara båg, varför tror du det är lagligt???
ok, HWB och vissa andra funkar men dom centralstimulerande och opiatliknande kan du fan ta och bajsa på. Slösa inte dina pengar. get the real shit. aiiit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in