Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-18, 15:01
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Utveckla gärna ryktet vad som hände .
OM tjejerna gick i 8an var de 15 år då annars är ju läraren pe dd o ! Otrevlig!

I åttan är man för det mesta 14 år gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av Viruset88
Att bli lärare tar ju ändå 3.5-4.5år så kraven är relativt höga ändå

Förskollärare är tre och ett halvt år.
Grundskolelärare är fyra år.
Gymnasielärare är fem år.

Utbildningen är lång, kraven är låga, prestationerna är låga.
Citera
2025-05-19, 21:09
Medlem
Ballerinan-15s avatar
absolut inte wtf
Citera
2025-05-27, 05:38
Medlem
När jag gick i 9an tog en kvinnlig lärare på 26år upp en penna i korridoren jag kastat när vi var ensam och stoppade en mellan tuttarna i bhn och sa "om du ska ha tillbaka den får du ta den"

Ett av mitt livs största misstag att inte våga haha.
2v senare hjälpte hon mig få godkänt i matte genom att svara på alla mattetal och säga åt mig att glömma ett % tecken de va ett enskildt prov bara jag gjorde såklart...
Citera
2025-05-27, 08:57
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjustme
När jag gick i 9an tog en kvinnlig lärare på 26år upp en penna i korridoren jag kastat när vi var ensam och stoppade en mellan tuttarna i bhn och sa "om du ska ha tillbaka den får du ta den"

Ett av mitt livs största misstag att inte våga haha.
2v senare hjälpte hon mig få godkänt i matte genom att svara på alla mattetal och säga åt mig att glömma ett % tecken de va ett enskildt prov bara jag gjorde såklart...

Ja, det kommer att gnaga i dig hela livet förmodligen.
Men om jag får gissa är du inte lastgammal, eller har jag fel?
Ta kontakt med henne vettja!!
OM det var så som du beskriver kanske hon vill ses.
Då kanske även din nyfikenhet stillas...

/VV
Citera
2025-05-28, 01:17
Medlem
Jag är runt 40 nu och gissar att jag absolut inte skulle göra samma misstag igen hahah. Tyvärr har jag flyttat till andra sidan Sverige men har familjen kvar i samhället. Även om var sjukt snygg då och kanske ser ut som en flodhäst nu, så hade jag bara blundat och levt på gamla minnen hahaha 🤣

Men om minsta tillfälle ges då är det all in och smörkappan är på.

Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Ja, det kommer att gnaga i dig hela livet förmodligen.
Men om jag får gissa är du inte lastgammal, eller har jag fel?
Ta kontakt med henne vettja!!
OM det var så som du beskriver kanske hon vill ses.
Då kanske även din nyfikenhet stillas...

/VV
Citera
2025-06-06, 23:54
Medlem
Det beror troligtvis på vad för lärare du syftar på.
Tror det är generellt mindre vanligt i Sverige, dock misstänker jag att det förekommer på mer vuxna utbildningar och i yrkeslärande.
Citera
2025-06-07, 01:09
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Det beror troligtvis på vad för lärare du syftar på.
Tror det är generellt mindre vanligt i Sverige, dock misstänker jag att det förekommer på mer vuxna utbildningar och i yrkeslärande.

Förekommer hyfsat ofta åt båda hållen , vet en brud som förförde mer än dubbelt så gammal lärare i högstadiet o så fort det blev lite rumsrent så slaffa hon barn med han - två ungar också.

Tror hon var 17 vid första barmet

Vi visste att iaf minst 2-3 kvinnliga lärare mellan 25-35 antagligen trivdes på jobbet bara för att få ligga me unga hingstar
Citera
2025-06-14, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Hur vanligt är det att ligga med sin lärare? Eller med någon annan som har en "uppfostrande" roll?
Jag satt i yngre år på ett behandlingshem, fanns en låst och en öppen. Jag satt på den låsta, och på vår avdelning fanns det är olagligt snygg "vårdare" som dunkade på de intagna.
Erfarenheter?

Väldigt svårt att spekulera i hur vanligt det är faktiskt. Men min gissning är: rätt ovanligt.
Jag var otroligt sugen på två lärare i gymnasiet, lärare ett under första året och lärare två sista året.
En del av mig vill tro att i alla fall lärare ett tittade, gav mig blickar men jag vågade inget och en kvalificerad gissning är att en lärare knappast vågar/vill/chansar med sitt yrke och anseende för efter allt pluggande till att bli lärare så är det bara att kyssa karriären adjö om något sådant skulle uppdagas.

Däremot har jag haft sex med en lärare EFTER att jag avslutat gymnasiet. Väldigt mycket spännande rollspel i många av våra träffar (dvs, sex betydligt fler tillfällen än en gång).
Citera
2025-06-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Skulle du stoppa in snoppen i en sladdrig fitta som fött 3 + barn, är halvvägs in i klimakteriet och typ hunnit avverka en hel del andra snoppar under sin uråldriga livstid?
Kasta korv i korridor?

Jag har haft sex med kvinnor på mellan 40-63 år och kan säga att det snarare kändes skönare med de äldre eftersom en ung tjej som ännu inte har fått barn ofta är så tight att det klämde åt lite för mycket om dasen. Det är nog ganska sällsynt att de blir så stora och slappa där som du beskrev det
Citera
2025-06-21, 18:09
Avstängd
Jag låg med min lärarinna i tvåan på gymnasiet
Sjukt hett
Hon adda mig på boken här om dan
Citera
2025-08-28, 15:51
Medlem
Hur kom det sig att ni började ha sex någon måste ha tagit första steget och jag antar att det inte vara pang på.
Hur var första gången och har ni fortsatt ?

Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Jag låg med min lärarinna i tvåan på gymnasiet
Sjukt hett
Hon adda mig på boken här om dan
Citera
2025-10-16, 19:30
Medlem
ReiseReises avatar
Hade en ung manlig lärare (tidig 30-års ålder?) på min skola som såg väldigt bra ut. Han förhöll sig väldigt professionellt under skolan, men fick senare veta att han mer eller mindre hade som standard att kontakta de flesta av tjejerna i klassen direkt efter att klassen tagit studenten. Detta var något han repeterade varje årskurs.
Fick höra att en hel del tjejer då hade legat med honom.
Snacka om guldgruva för honom som arbetsplats. Rinse and repeat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in