Kära TS.
Jag kommer nu att väcka din vrede och när du läst klart min text kommer du att hata mig mer än Hitler hatade Judendomen.
Din tråd har titeln "Hjälp mig förstå signalerna" vilket gav många här inklusive mig intrycket att du verkligen ville ha hjälp att förstå signalerna.
Varje gång någon har försökt ens närma sig en tolkning av signalerna har du snabbt som attan stoppat ner huvudet i sanden och börjat försvara killen i fråga. Det är som alla andra skribenter i tråden försöker hacka på din kille och du försvara honom med näbbar och klor.
Jag kände på mig något var lurt men jag föll i din fälla trots allt, ty jag är bara människa... med över medel utseende
Du vill inte alls ha hjälp att förstå några signaler för att du är bländad av kärlek och extra känslomässig just för att killen beter sig dissigt mot dig. Du vägrar se sammanhanget, du vill ha det du inte kan få och ju mindre du får det desto mer vill du ha det.
Jag är övertygad om att anledningen till att du startade denna tråd är följande:
- Du har pladdrat med dina vänner om denna snubbe i över 9 månader, du har inget nytt att berätta för dem men är fortfarande besatt av att prata om denna kille. Dina vänner orkar helt enkelt inte höra mer, vissa av dem har även tagit sina egna liv säkert... Du kom till flashback med en täckmantel att du vill ha "hjälp att förstå" när du egentligen vill bara pladdra på om denna kille och tyvärr råkar flashback vara det sista stället som ställer upp att lyssna på ditt pladder.
Du behöver inte alls ha hjälp att förstå signalerna, du behöver hjälp att förstå dig själv och ta kontroll över dina egna känslor så att du nästa gång kan bli kär i en kille som inte alls skiter fullständigt i dig och dina känslor.
Du är tyska folket 1944 och killen är Adolf Hitler, du hoppas och tror men 1945 är nu runt hörnet!