• 2
  • 3
2014-01-31, 09:24
Medlem
Hur gamla är ni?
Kan du berätta mer om på vilket sätt han är "olika hela tiden"? Och hur är du?

Tycker att det är rätt konstigt att ni legat men bara 2-3 (vet du inte???)ggr. Finns det inte sexuell attraktion mellan er så är det ju klart mer vänskap.
Citera
2014-01-31, 11:28
Medlem
H1ONEs avatar
Kära TS.

Jag kommer nu att väcka din vrede och när du läst klart min text kommer du att hata mig mer än Hitler hatade Judendomen.

Din tråd har titeln "Hjälp mig förstå signalerna" vilket gav många här inklusive mig intrycket att du verkligen ville ha hjälp att förstå signalerna.

Varje gång någon har försökt ens närma sig en tolkning av signalerna har du snabbt som attan stoppat ner huvudet i sanden och börjat försvara killen i fråga. Det är som alla andra skribenter i tråden försöker hacka på din kille och du försvara honom med näbbar och klor.

Jag kände på mig något var lurt men jag föll i din fälla trots allt, ty jag är bara människa... med över medel utseende

Du vill inte alls ha hjälp att förstå några signaler för att du är bländad av kärlek och extra känslomässig just för att killen beter sig dissigt mot dig. Du vägrar se sammanhanget, du vill ha det du inte kan få och ju mindre du får det desto mer vill du ha det.

Jag är övertygad om att anledningen till att du startade denna tråd är följande:
- Du har pladdrat med dina vänner om denna snubbe i över 9 månader, du har inget nytt att berätta för dem men är fortfarande besatt av att prata om denna kille. Dina vänner orkar helt enkelt inte höra mer, vissa av dem har även tagit sina egna liv säkert... Du kom till flashback med en täckmantel att du vill ha "hjälp att förstå" när du egentligen vill bara pladdra på om denna kille och tyvärr råkar flashback vara det sista stället som ställer upp att lyssna på ditt pladder.

Du behöver inte alls ha hjälp att förstå signalerna, du behöver hjälp att förstå dig själv och ta kontroll över dina egna känslor så att du nästa gång kan bli kär i en kille som inte alls skiter fullständigt i dig och dina känslor.

Du är tyska folket 1944 och killen är Adolf Hitler, du hoppas och tror men 1945 är nu runt hörnet!
Citera
2014-01-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H1ONE
Kära TS.

Jag kommer nu att väcka din vrede och när du läst klart min text kommer du att hata mig mer än Hitler hatade Judendomen.

Din tråd har titeln "Hjälp mig förstå signalerna" vilket gav många här inklusive mig intrycket att du verkligen ville ha hjälp att förstå signalerna.

Varje gång någon har försökt ens närma sig en tolkning av signalerna har du snabbt som attan stoppat ner huvudet i sanden och börjat försvara killen i fråga. Det är som alla andra skribenter i tråden försöker hacka på din kille och du försvara honom med näbbar och klor.

Jag kände på mig något var lurt men jag föll i din fälla trots allt, ty jag är bara människa... med över medel utseende

Du vill inte alls ha hjälp att förstå några signaler för att du är bländad av kärlek och extra känslomässig just för att killen beter sig dissigt mot dig. Du vägrar se sammanhanget, du vill ha det du inte kan få och ju mindre du får det desto mer vill du ha det.

Jag är övertygad om att anledningen till att du startade denna tråd är följande:
- Du har pladdrat med dina vänner om denna snubbe i över 9 månader, du har inget nytt att berätta för dem men är fortfarande besatt av att prata om denna kille. Dina vänner orkar helt enkelt inte höra mer, vissa av dem har även tagit sina egna liv säkert... Du kom till flashback med en täckmantel att du vill ha "hjälp att förstå" när du egentligen vill bara pladdra på om denna kille och tyvärr råkar flashback vara det sista stället som ställer upp att lyssna på ditt pladder.

Du behöver inte alls ha hjälp att förstå signalerna, du behöver hjälp att förstå dig själv och ta kontroll över dina egna känslor så att du nästa gång kan bli kär i en kille som inte alls skiter fullständigt i dig och dina känslor.

Du är tyska folket 1944 och killen är Adolf Hitler, du hoppas och tror men 1945 är nu runt hörnet!

Hahaha hatar dig inte alls.. förstår exakt vad det är du vill komma fram till och det stämmer säkert.. men det jag menar med signaler, asså jag kan lova dig att det är olika varje gång vi ses ! när vi träffas är det som om vi är ett par... när vi skiljs åt är det däremot mixat, ena sekunden hör han av sig och är lika go.. andra sekunden hör man ingenting alls...

Sedan kom jag faktiskt på en fråga jag har frågat mina vänner...
Han jobbar väldigt mycket, 6 dagar i veckan.. han lägger sin tid då och då och träffar mig.. men när han exempelvis är ledig 2-3 dagar, kan han hellre vilja sitta hemma om inte jag ber honom komma.. eller vara med några vänner..
Mina killkompisar säger att jag inte skall ta det personligt utan som människa vill man vara ensam ibland och vila ut. men när man är "kär" så vill man ju träffa personen så mycket som möjligt...

Jag är säkert blind och jag hoppades mer på att någon skulle skriva jaaaaa han vill ha dig !!! men jag är ingen dum tjej jag har lätt att läsa av personer, men just honom är det så olika så att jag blir förvirrad, och varför jag "försvarar" honom är för att det finns massvis med exempel på hur han är som jag inte skrev med i början....
Citera
2014-01-31, 15:38
Medlem
Ge upp honom. Det är det mest sanna och realistiska råd jag gett någon detta året. Har det inte blivir något efter 9(?!) månader så lär det inte förändras.
Citera
2014-01-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt
Hur gamla är ni?
Kan du berätta mer om på vilket sätt han är "olika hela tiden"? Och hur är du?

Tycker att det är rätt konstigt att ni legat men bara 2-3 (vet du inte???)ggr. Finns det inte sexuell attraktion mellan er så är det ju klart mer vänskap.

25 år =) han är 26...

Jag är likadan som person, alla beskriver mig som en person som har svårt o säga nej, godhjärtad ... nja.. jag är likadan vare sig det är när jag träffar honom eller när vi pratar i telefon/sms...

Det är mer han som från översnäll till småkall...

för o vara exakt har vi haft sex 2 gånger... 3 gången avbröt jag för jag är inte en sådan tjej som vill ha sex med någon jag inte har ett förhållande med...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in