2014-01-29, 22:48
Bannlyst
Jag förstår inte det..
Hur kan ni hänga på dessa sidor?
Jag fick mitt hjärta krossat och var på en sådan sida i 2 dagar innan jag höll på att spy.

Snackade med min syrra hon har hjälpt mig genom detta.
Hon sade att hon och hennes vänner brukar vara där och "leka".

med andra ord så har ni , det snygga "lek" brudarna och de mindre snygga desperata.
Och 1 miljon desperta killar..

Det är så sjukt.
Det händer när det händer , lev och träffa folk.

Tyvärr är det så, jag hade svårt att inse detta efter min kross men börjar nu se klart igen

Men träffas folk på det här sättet?
Är det här vidriga sättet det nya att träffa folk?

Så en massa singelbrudar hänger på dessa sidor? jag hoppas inte att det är så.
Citera
2014-01-29, 23:27
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Svaret på om det hänger singelbrudar där är: Ja.

Anledningen? Dom är ute efter relationer och ONS och vill ha ett brett utval utav män att välja mellan. Desperationen från många män på den sidan hjälper dom antagligen också att få sitt behov utav att konstant få uppmärksamhet tillfredsställt.

Personligen hänger jag inte på sådana ställen. Men ja, internet är nya stället att träffa människor på, det kommer bara bli värre genom tiden antagligen då mer och mer sker på internet.
Citera
2014-01-29, 23:28
Medlem
Ministry.of.Truths avatar
ja dejtingsidor späder verkligen på kvinnoföraktet minst sagt
Citera
2014-01-29, 23:59
Bannlyst
Fan, känns ju inte kul om man är ute, träffar någon brud.
Också snackar hon samtidigt med 30 andra killar på en dejtingsajt.

Alltså, hoppas inte alltför stor procentandel tjejer hänger där
Citera
2014-01-30, 01:00
Medlem
Det är en ny form av missbruk... Jag har en kvinnlig bekant som tycks ha ett kontaktmissbruk. Hon är med på flera sajter där hon träffar flera män, och hon träffar män i verkligheten också, genom andra arenor... Det är middagar och konserter och biofilmer och ibland hotellmöten och mejlande och smsande och julklappar och presenter till höger och vänster. Jag höll själv på lite för några år sen tills jag tröttnade. Nu dricker jag istället... Men det tycks onekligen som ett missbruk. Hon hittar ingen partner och verkar inte vilja ha det heller, men den spänning som alla de här nya kontakterna innebär - så länge de är nya...
Citera
2014-01-30, 09:34
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasketPuppeteer
Svaret på om det hänger singelbrudar där är: Ja.

Anledningen? Dom är ute efter relationer och ONS och vill ha ett brett utval utav män att välja mellan. Desperationen från många män på den sidan hjälper dom antagligen också att få sitt behov utav att konstant få uppmärksamhet tillfredsställt.

Personligen hänger jag inte på sådana ställen. Men ja, internet är nya stället att träffa människor på, det kommer bara bli värre genom tiden antagligen då mer och mer sker på internet.

Well, ärligt talat finns det en stor hop tjejer som är där bara för "kul", utan några intentioner att träffa någon överhuvudtaget, utan de vill mest skratta åt hur märkliga folk som hör av sig är.
Citera
2014-01-30, 09:47
Medlem
Aghartas avatar
Det går inte att lära känna någon via Internet. Om folk stängde av datorerna och gick ut och träffade folk istället skulle det inte finnas något behov av dejtingsidor. Det är väldigt förrädiskt detta. Affärsidén bygger på folks rädsla för ensamhet och skapar ännu mer ensamhet.
Citera
2014-02-17, 10:36
Medlem
Mikka61s avatar
Bullshit jag träffa min fru på nätet o det är 8 år sedan. Idag lever vi lyckliga med barn tillsamans så visst fasiken funkar det.
Men många som är på Dating sidorna har ej lärt sig läsa mellan raderna. Alla kan va Perfekat på nätet men skitstövlar i värkliga Livet.
Men den blåsningen kan du ju även gå på på krogen.

Mikka

Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Det går inte att lära känna någon via Internet. Om folk stängde av datorerna och gick ut och träffade folk istället skulle det inte finnas något behov av dejtingsidor. Det är väldigt förrädiskt detta. Affärsidén bygger på folks rädsla för ensamhet och skapar ännu mer ensamhet.
Citera
2014-02-17, 13:38
Medlem
provocative77s avatar
Nog funkar datingsidor. Men inte för alla.
När jag blev singel provade jag flertalet utan resultat.
Däremot träffade jag min nuvarande sambo på nätet. Dock ej en datingsida.
Fördelen var att vi började snacka förutsättningslöst utan några tankar om förhållande.
Men vi klickade o har varit tillsammans i flera år.

Tror det är samma sak på datingsidor. Är man inte desperat så kan man mkt väl hitta rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in