Citat:
Ursprungligen postat av
Outbreak
Det är ju tydligt att journalisterna missuppfattat det här med faktakoll men det stör inte dig nämnvärt, huvudsaken är att du får basha SD.
Bara en fråga: Tror du att någon tar dina funderingar på allvar? Jag bemöter dig enbart för att se var din lägstanivå befinner sig och tydligen har vi inte hittat den än.
Så om man har högre förväntningar på SD än på journalister på Aftonbladet så bashar man SD. Det var ju ett sätt att se det på också.
Men som sagt, en del är nöjda med SD oavsett vad, andra applåderar inte precis allt de gör bara för sakens skull.
Jag tror det är bra för SD med människor som kan ge dem kritik för att de ska bli bättre men en del vill inte att de ska bli bättre och det är ju deras ensak förstås. Att okritiskt hylla något parti överhuvudtaget är ganska huvudlöst enligt mitt sätt att se det på. Men jag har förstått av trådens inlägg att många inte är av den sorten som ser kritiskt på SD.
Men du har alltså mer förväntningar på Aftonbladets journalister än du har på politiker inom SD. Det var ju intressant att veta. Hur kommer det sig att du ser ner på SD så fruktansvärt mycket?