2014-01-27, 22:39
Medlem
Som rubriken lyder hur/var får jag bevis på att jag inte har betalningsanmärkning? Har googlat hittar inte ett skvatt. Hjälp uppskattas!
Citera
2014-01-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwbmw
Som rubriken lyder hur/var får jag bevis på att jag inte har betalningsanmärkning? Har googlat hittar inte ett skvatt. Hjälp uppskattas!

Ratsit har ju en gratistjänst för alla registrerade användare de kan kolla sin egen kreditstatus
testa det. Tror UC har det också uc.se .
Citera
2014-01-27, 22:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Ratsit har ju en gratistjänst för alla registrerade användare de kan kolla sin egen kreditstatus
testa det. Tror UC har det också uc.se .
Jepp, om du begär ut hela din rapport från Ratsit (kostar) så syns det om du har eller inte har någon anmärkning.
Citera
2014-01-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, om du begär ut hela din rapport från Ratsit (kostar) så syns det om du har eller inte har någon anmärkning.

Okej. UC har iallafall att man kan ta en upplysning på sig själv per år kostnadsfritt. Hade för mig ratsit hade det också.
Citera
2014-01-27, 23:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Okej. UC har iallafall att man kan ta en upplysning på sig själv per år kostnadsfritt. Hade för mig ratsit hade det också.
Du har säkert rätt om den kostnadsfria UC-rapporten. Jag har aldrig själv provat, men det låter rimligt.
Det borde iallafall räcka som bevis för att man är oskyldig & skuldfri.
Citera
2014-01-28, 12:43
Medlem
Tack o bock!
Citera
2014-02-02, 16:29
Medlem
eskims avatar
Bostad, hem och trädgård --> Privatekonomi
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera