Citat:
Ursprungligen postat av
roboman
Din tråd innehåller ju brott mot 0.06, så det är klart att den inte är okej. Du kan ha exakt samma frågeställningar utan att vara så specifik, så varför spenderar du så stor del av texten på att pränta in att ÅnkelGunnar gör en massa fel?
Övergreppets natur är väl ganska relevant, eller? (Övergrepp, som jag
känner det.. men vet att det inte är det)
Det är ungefär som att ha en psykoterapisession där man pratar om ATT det finns ens förövare och en förövelse.. men inte förövaren eller förövelsen i sig; bara för att terapeuten är paranoid om att "nä det där är ett ärende för försäkringskassan". Ganska löjligt mao. Detaljerna är alltså av terapeutiskt värde. Dessutom så klagar jag alltså inte på någon moderator, utan talar om ett psykiskt problem som jag har.
Det är ungefär som att ateism är "sanningen", och en religiös person sitter och vet att ateism är sanningen men 'känner' jesus i sin närvaro.. och mår väldigt dåligt över det.
- Jesus finns inte! Försvinn med dig!
- Jag vet. Men nu är det ju inte det jag pratar om.. jag känner hans närvaro och mår dåligt.. det kanske är en stroke?
Dessutom är det ingen hemlighet att ÅG är allmänt ogillad (fb kryllar ju av kritik som inte bannlyst). Att vara hatad är inte heller något dåligt nödvändigtvis. Jag menar, en person kan ju vara ursinnig för att denne inte får knarka ihjäl sin hamster. Sunt förnuft liksom. Jag tror att de som kan hjälpa mig, kan relatera.