I fredags tänkte jag att jag skulle fira lite och prova något nytt, SNUS
tänkte att jag först skulle prova ett nikotinfritt för att bara känna hur det kändes med något under läppen.
Bad om en Onico lakrits, betalade och gick ut och satte in en prilla.
Efter en stund började det snurra i huvudet som om jag var full, spottade ut prillan och senare gick det över till illamående och kräkningar. (Nikotinkick hej!?)
Tyckte det var konstigt eftersom jag hade ju köpt ett nikotinfritt snus?
Men nej.. tydligen så hade jag fått Catch lakrits istället! (Ja jag var väldigt trött och la inte märke till dosans färg).
Visst går det inte att gå tillbaka och byta nu..?
Någon som kan jämföra smaken mellan Catch lakrits och Onico lakrits om de smakar likadant? (får kväljningar bara av doften av snuset nu..)
Alltså, varför i hela jäkla fridens namn köper man nikotinfritt snus om det inte är för att försöka sluta snusa?
Varför köper du nikotinfritt snus om du inte är nikotinist? (För jag antar att du inte är en snusare eftersom du fick nikotinkick av en catch?)
Du kan inte byta dosan. Både utseendet, lukten och dosan är väldigt annorlunda, så jag förstår inte heller hur du inte kunde märka något förrän du fick nickokick
Senast redigerad av 3. 2014-01-25 kl. 16:03.
OJ vilka problem! Ge bort dosan till en snusande kompis om du vill, vill du inte ge bort den så fråga om din vän kan köpa en nikotinfri-onico till dig så byter ni! vips
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!