2014-01-24, 23:05
Bannlyst
Undrar vad alla flashbackare gör på fredagskvällarna! Är ni ofta ute och festar och firar att arbetsveckan nått sitt slut, eller sitter ni hemma och njuter utav tystnaden? Kom med förslag, är väldigt intresserad och höra alla typer av förslag

Själv så sitter jag oftast hemma och spelar, dels för att jag inte orkar gå ut för att veckan varit så lång, och dels för att jag tycker så hemskt mycket om lugnet
Citera
2014-01-24, 23:06
Medlem
endymions avatar
Söp varje helg förut. Nu blir det sitta hemma/gymma/jobba.
Citera
2014-01-24, 23:11
Medlem
Spela/vara med kompisar.
Citera
2014-01-24, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Söp varje helg förut. Nu blir det sitta hemma/gymma/jobba.

Gick du på bar eller satt du hemma i ensamhet?
Citera
2014-01-24, 23:15
Medlem
Spel och porr.
Citera
2014-01-24, 23:15
Medlem
skön tråd, ställer mig samma jävla fråga varje fredag.
Klassikern är ju att man festar fredag och lördag, men utelivet på fredagar i den staden jag bor i är uselt, bara lördagarna som är okej.

Kan ni inte berätta om vad ni gör på fredagarna, vad ni spelar, vad ni gör med era polare? rökar ner er, spelar poker?
Citera
2014-01-24, 23:18
Medlem
Paijters avatar
Jobb. Därefter Flashback.
Citera
2014-01-24, 23:19
Medlem
Daineas avatar
I normalfallet var jag egentligen på jobb fredag kväll/natt varannan vecka, men nu är det helg så för min del är det hemma, varva ner, äta lite, kanske spela lite eller kika här på FB.
Utelivet tröttnade jag på för ganska många år sedan, och hade egentligen inte ork till direkt efter jobb ens när jag tyckte det var kul.
Citera
2014-01-24, 23:20
Medlem
Elsharins avatar
Löpning och styrketräning, sedan spel på datorn eller film med lite popcorn/chips
Går aldrig ut och dricker inte alkohol övht. Låter som en tråkmåns haha.
Jobbar dessutom helger då och då så fredagskvällar blir inte sena heller.
Citera
2014-01-24, 23:20
Medlem
frihetskrigares avatar
Ytterst sällan som jag drar ut på en fredag. På fredagarna är man trött efter att ha hållit igång hela veckan och då brukar jag ta det lugnt och kolla lite serier eller kolla på någon film. Kan hända att jag drar ut, men då är det endast någon lugnt aktivitet som gäller.

Men får se hur det blir det med dom lugna fredagskvällarna härefter eftersom alla studentaktiviteter har börjat nu
Citera
2014-01-24, 23:22
Medlem
Trollishs avatar
Nu? Dricker mig dyng så man lyckas sova, antagligen med vänner elr själv spelar ingen roll.
Sömnen jag är ute efter.
Citera
2014-01-24, 23:22
Medlem
Toalettrulles avatar
Jag har faktiskt aldrig förstått mig på det där att man måste sitta hemma en fredag bara för att man har jobbat så otroligt ''hårt'' en vecka. Att ha ett vanligt jobb och vanliga arbetstider är inte särskilt betungande, jag har själv haft både kontorsjobb och fysiskt jobb och hade alltid energi på fredagkvällen.

För mig varierar det lite, men jag antar att jag är ganska lik de flesta:

- Kollar någon rulle,
- Spelar spel på datorn,
- Träffar någon ny trevlig tjej,
- Träffar familjen,
- Hänger med kompisar, och när jag hänger med dem brukar jag göra oftast göra något av följande:
  1. Ut och dricka öl/tjöta
  2. Spela tv- eller datorspel tillsammans
  3. Spela brädspel
  4. Spela biljard/bowla/shuffleboard
  5. Idrotta/gymma
  6. Gå på konsert
  7. Gå på bio
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera