2014-01-23, 18:32
Medlem
Hej!
Ska försöka göra en lång historia kort nu..
Jag blev dumpad av min pojkvän, vi var tillsammans i ett år, och han var den första jag verkligen älskade. Han gjorde allt för mig, vårat förhållande var perfekt..
Sen en dag, så kom han bara fram och dumpade mig. Från ingenstans. Han sa att han ville ha tid, att han inte kunde ha ett förhållande och var inte redo för ett så pass seriöst förhållande.
Han är en sån kille som sitter och gamear hela dagarna, så oroar mig inte att det är pga en annan tjej eller så. Han grät när han gjorde slut också.. Och sen har han tagit kontakt med mig, velat träffa mig osv.. Och eftersom jag vill ha honom tillbaka, så träffar jag honom. Han grät då också..
Han hör av sig ibland, men känns som att han kommer över mig mer och mer för varje dag, medans jag står kvar med ett totalt krossat hjärta..
Allt jag vill är att ha honom tillbaka, folk säger att om jag inte hör av mig så kommer han inse vad han förlorat? Vet inte hur jag ska hantera det här, jag gråter så mycket och allt jag vill är att träffa honom
Citera
2014-01-23, 18:40
Medlem
Lider med dig, bor han hos sina föräldrar?

Är nog inte pågrund av någon ny tro ja inte men han kanske gillar att spela som fan och du ringer/smsar när han mitt uppe i en match och sen går det skit och han lägger det på dig.

Ring och prata med honom istället och fråga om det är nått du kan göra för det ska bli lättare för honom, tyvär kommer han nog inte tröttna på spelet om det är wow,dotaeller cs det handlar om.

Finns det fortfarande inget du kan göra kan du köra spelet på honon att du låtsas du ska ut på date med någon annan t ex.
Citera
2014-01-23, 18:41
Medlem
Olegskis avatar
Om han prioriterar datorn framför dig kommer du ändå gå i andra hand så var glad att han gjorde slut. Det hade inte varit bättre av att ni hade stannat ihop.
Citera
2014-01-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Lider med dig, bor han hos sina föräldrar?

Är nog inte pågrund av någon ny tro ja inte men han kanske gillar att spela som fan och du ringer/smsar när han mitt uppe i en match och sen går det skit och han lägger det på dig.

Ring och prata med honom istället och fråga om det är nått du kan göra för det ska bli lättare för honom, tyvär kommer han nog inte tröttna på spelet om det är wow,dotaeller cs det handlar om.

Finns det fortfarande inget du kan göra kan du köra spelet på honon att du låtsas du ska ut på date med någon annan t ex.

Japp, han bor hos sina förldrar.. Har ringt honomv arje dag i 2 veckor och försökt få honom tillbaka men han blir bara mer irreterad osv... Vet inte vad jag ska göra.. han spelar wow och lol
Citera
2014-01-23, 19:00
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinklove
Japp, han bor hos sina förldrar.. Har ringt honomv arje dag i 2 veckor och försökt få honom tillbaka men han blir bara mer irreterad osv... Vet inte vad jag ska göra.. han spelar wow och lol

Hör du hur det låter? Ni har gjort slut och du har ringt honom varje dag i 2 veckors tid. Klart han blir irriterad. När tänker du ge honom chansen att faktiskt sakna dig? Du sitter ju som ett klistermärke, inte konstigt att han tröttnar. Sluta skriv helt och låt honom ta initiativet för en gångs skull. Han har dig runt lillfingret och kan få tillbaka dig när han vill, så skall det inte vara. Sluta skriv helt och besvara bara det han skriver. Kommer han över dig så kommer han över dig, saknar han dig för mycket så tar han tillbaka dig. Easy as 123.
Citera
2014-01-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Hör du hur det låter? Ni har gjort slut och du har ringt honom varje dag i 2 veckors tid. Klart han blir irriterad. När tänker du ge honom chansen att faktiskt sakna dig? Du sitter ju som ett klistermärke, inte konstigt att han tröttnar. Sluta skriv helt och låt honom ta initiativet för en gångs skull. Han har dig runt lillfingret och kan få tillbaka dig när han vill, så skall det inte vara. Sluta skriv helt och besvara bara det han skriver. Kommer han över dig så kommer han över dig, saknar han dig för mycket så tar han tillbaka dig. Easy as 123.

Okej inte varje dag, har hållt mig några dagar från att inte skriva.. Men han saknar mig inte ens, vet att det kanske kan ta tid för honom att börja "sakna" mig eller vad man ska säga, men klarar inte detta. Det dödar mig.
Citera
2014-01-23, 19:20
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinklove
Okej inte varje dag, har hållt mig några dagar från att inte skriva.. Men han saknar mig inte ens, vet att det kanske kan ta tid för honom att börja "sakna" mig eller vad man ska säga, men klarar inte detta. Det dödar mig.

Antingen så ringer du honom varje dag och får utlopp för dina känslor så slipper du "dö" nu, kortsiktigt sett. Men i och med detta så brinner du alla möjliga broar mellan er två. Det du kan göra är att bara ta dig i kragen och skita i allt som har med han att göra, och sett från ett långsiktigt perspektiv kanske ha en liten chans med han igen. Bara att välja.

EDIT: Får jag fråga hur gammal du är?
Citera
2014-01-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Antingen så ringer du honom varje dag och får utlopp för dina känslor så slipper du "dö" nu, kortsiktigt sett. Men i och med detta så brinner du alla möjliga broar mellan er två. Det du kan göra är att bara ta dig i kragen och skita i allt som har med han att göra, och sett från ett långsiktigt perspektiv kanske ha en liten chans med han igen. Bara att välja.

EDIT: Får jag fråga hur gammal du är?

Ja, det är det jag ska göra nu.. Jag är 18 bara, men han är min första kärlek.. Innan så brydde jag mig knappt om kärlek, letade inte efter kärlek så helt plötsligt träffade jag honom. Bodde liksom med honom i ett år. Eller ja, nästan ett år.. Han är en otrolig kille och det sårar mig så mkt.
Citera
2014-01-23, 19:32
Medlem
ibland måste man släppa taget. du har startat en del trådar om den här killen, det märks att du är en tjej som bryr dig och tar relationer seriöst. Men fråga dig själv varför du ska lägga ner din tid på en kille som dumpade dig och som blir irriterad när du hör av dig?
Han kommer till dig och gråter när det passar honom, du kanske känner dig smickrad och tror att det finns hopp om att han kommer tillbaka men han gör inte det.

om jag skapar mig en bild av hur du är som person baserat på dina inlägg här och din beskrivning av din ex pojkvän så drar jag följande slutsats: det är HANS förlust. och han kommer inse det ganska snabbt när du slutar höra av dig, när han några veckor eller månader senare ser dig tsm med en kille som bryr sig lika mycket om dig som du bryr dig om honom (den nya killen), en kille som uppskattar din omtanke.

det är upp till dig att försöka ta dig ur det här. umgås med dina vänner och sysselsätt dig med annat. glöm honom, han fick sin chans och HAN kastade bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in