Hejsan flashback!
Det är så att.. yep jag träffade en tjej som jag gillar, men hon är inte alls den typ av tjej som jag gillar historiskt sett..
Alla mina tidigare tjejer har varigt små/ smala, yngre eller jämngamla med mig, ganska reserverade personligheter, otacksamma.. osv.. typiska 8or /9or
Men denna tjej är lite halvfet, (ja fet är hon inte men hon är inte smal heller), äldre än mig, väldigt pratglad, lättsam , hon är en typisk 5:a eller nåt sånt.. Dessutom är hon extremt tacksam, hon säger typ "va snäll du är!" 10 ggr per dag.. fattar inte varför, jag är inte speciellt snäll..
Saken är den att jag gillar henne och hon gillar mig, men jag vet att jag skulle aldrig kunna ha nån seriöst med henne (vilket hon vill ha med mig) för att mina vänner skulle skratta ihjäl sig om jag kom med denna tjej, samma med mina föräldrar, allt..
Jag är den "snygga" killen med snygga tjejerna.. i allas ögon..
grejen är att hon är den bästa tjej jag träffat någonsin, hennes personlighet är spot on, och hon är ändå okej snygg enligt mig, dessutom ser hon upp till mig som om jag vore nån gud
Men ja, va ska jag göra ? Vet att ingen i min omgivning skulle acceptera henne, de skulle skratta åt mig