2014-01-22, 20:24
Medlem
psychedeliques avatar
Är det omöjligt för mig att få tillbaka han? vad ska jag göra?

Min pojkvän dumpade mig efter 1år. jag älskar honom mer än allt och känner mig så tom, jag saknar han så jävla mycket att jag dör.
På senaste tiden har vi bråkat ganska mycket. pga mig mest och min svartsjuka kontrollerande betende. igentligen är jag inte så som person. men kan inte låta bli att bråka ibland. vet inte varför.
För en dag sa han 'jag älskar dig' sen dagen efter gör han slut efter ett bråk. och precis när har har hängt i sin nya skola.
jag har vart så patetisk att jag ringde och bad han att ta mig tillbaka men han säger bara nej..
han ville göra slut för att han tycker att vi är i olika stadier i livet, han ska börja plugga på universitet och blir jävligt seriös och säger att han inte kommer ha tid med en tjej. att han inte har känslor för mig längre och inte älskar mig längre.
men jag vill inte tro på det.. vafan ska jag göra? jag vill verkligen ha tillbaka han
om jag fick en chans så skulle jag göra allt för att få de o funka, senaste tiden har jag vart jävligt jobbig mot honom. men alltid har jag vart snäll och han säger att han aldrig träffat en sån tjej som mig med sån god hjärta. är så van att alltid vara med han, skriva till varandra hela tiden, prata i tele på kvällarna, vi ses mycket och vi är vana att sova med varandra.. vi har sjukt bra sex också. och jag vill inte släppa det redan. jag vet att vi inte är klara med varandra.

vad ska jag göra?
vill ha han tillbaka..
Citera
2014-01-22, 20:32
Medlem
Amarths avatar
Nästa gång du är i ett förhållande, försök inte vara så jävla besatt av han.
Citera
2014-01-22, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarth
Nästa gång du är i ett förhållande, försök inte vara så jävla besatt av han.

+1

Topic:
Jag var i en liknande situation som din kille. Tjejen började bli väldigt irrationellt svartsjuk över löjliga saker och betedde sig allmänt omoget. Samma där så är hon den snällaste tjejen jag varit med, men vi funkade helt enkelt inte tillsammas då jag kände att det var för stor skillnad på vårt tankesätt och mycket mer.. Hon reagerade ungefär som du gjorde, och jag kan lova dig att inget du säger just nu kommer få honom att ändra sig, om han nu skulle komma tillbaka skulle det vara för att han får skuldkänslor när du bönar och ber, men tänk då på att han inte kommer att vara lycklig.
Citera
2014-01-22, 21:09
Medlem
frihetskrigares avatar
Om han inte vill vara tillsammans med dig så är det inte möjligt att få tillbaka honom.
Citera
2014-01-22, 21:16
Medlem
mikroulas avatar
Tro mig det går över. Släpp han. Finns inte ens en anledning att fortsätta kämpa.

Oftast när en relation är jobbig eller destruktiv gör man inte slut pga man är rädd att vara själv. Och visst är det läskigt, som du säger du är van. Det är en vane sak att ha honom där och det kommer kännas konstigt utan honom.

Anledningen också till att han velar fram och tillbaka är också pga bekvämlighet. Det är svårt att göra slut, och svårt att bli dumpad. Man vill äta kakan men ändå ha kvar den. Jag har både varit du och din pojkvän i detta läge. Men man man måste ta steget. Det är tryggt med en relation, man vet att man alltid har någon att sova med när det blir ensamt. Så snälla tro mig, det ingen ide att kämpa vidare med detta, det är inte värt bara för att ha någon att ha mys kväll med när ingen av vännerna vill festa.

När jag var i en väldig strulig och destruktiv relation hade jag svårt att göra slut. Han kontrollerade hela mitt liv och jag mådde kasst - Men vi hade fina stunder. Och dom levde man på. Men jag var för rädd för att göra slut, både pga av att jag var rädd för honom och att jag inte kunde se ett liv utan honom efter 4 år tillsammans. Därför tog jag chansen vid varje bråk att göra slut, gav bortförklaringar. Dock blev jag hotad så fort det hände men jag ville ju inte heller göra slut för älskade honom. Tills slut blev jag dumpad, för han hitta ny och livet svartnade, ringde varje dag för att fråga om det kunde vara vi igen. Så höll jag på i ett år. Såg ingen mening med livet.

Jag fick höra något bra till slut, som satt alla känslor på plats och du borde ta till dig detta - Du är bara kär i kärleken.

Jag har hittat någon 1000 gånger bättre idag, som gör varje dag underbar. Och tänk efter, du förtjänar någon som gör varje dag bättre och samma för han. Gå skilda vägar, var stark. Det tar sin tid att komma över någon ibland, men det är alltid värt det. Ni är i sån ''tidig'' relation så dra inte ut på det, då blir det bara värre.

Hoppas du förstår även fast allt detta kan låta orimligt i stunden.
Citera
2014-01-22, 22:19
Medlem
Släpp honom och gå vidare. Du säger själv att det är du som har varit jobbig, kanske något att tänka på till nästa gång?
Citera
2014-01-22, 22:35
Medlem
psychedeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Släpp honom och gå vidare. Du säger själv att det är du som har varit jobbig, kanske något att tänka på till nästa gång?

Grejen e att jag alltid vart så.. Två av mina tidigare förhållanden tog också slut såhär. Men denna gången kändes de annorlunda. Ändå så booom gjorde han slut med mig nu.
Citera
2014-01-22, 22:41
Bannlyst
Rätt åt dig, skaffa dig en personlighet värd namnet som killar stannar hos. En fitta har alla tjejer, vad gör din speciell?

Utveckling ligger inte i er natur men att sitta på din primitiva fitta betyder inte ett skit.
Citera
2014-01-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychedelique
Grejen e att jag alltid vart så.. Två av mina tidigare förhållanden tog också slut såhär. Men denna gången kändes de annorlunda. Ändå så booom gjorde han slut med mig nu.

Sluta bygg ditt liv kring dina pojkvänner! Prioritera dig själv och ditt eget liv, förhållandet är sekundärt. Finns inget jobbigare än när ens partner blir för påfrestande och kvävande. Båda mina förra flickvänner var på exakt samma sätt och det slutade med att jag gjorde slut med dem båda (för deras och mitt bästa och ja, dem kom över mig tillslut och det kommer du också göra med din pojkvän). Tycker inte du ska tråna efter din kille utan gå helt enkelt vidare med dem lärdomar du fått av ditt förhållande och fokusera på dig själv!
Citera
2014-01-22, 22:49
Medlem
Misters avatar
Om det är du på din profilbild så håller jag inte det alls som otänkbart.

Annars kan det nog bli svårt, det låter definitivt som det har varit ganska mycket bråk, tjafs och svartsjuka. Knappast har det varit tipptopp och sen har han plötsligt släppt dig helt. Och du ser ju själv ett mönster från tidigare förhållanden.
Citera
2014-01-23, 03:48
Medlem
psychedeliques avatar
hur ska jag göra för att få han o typ va med mig, sova med mig, ha sex med mig? jag behöver inte va tsm med han. villl bara ha han nära mig. vill verkligen ha han, han är den enda killen jag vill kn*lla, hatar tanken av att träffa nån annan dude.

Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Citera
2014-01-23, 05:04
Medlem
Idaistheshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Om det är du på din profilbild så håller jag inte det alls som otänkbart.

Annars kan det nog bli svårt, det låter definitivt som det har varit ganska mycket bråk, tjafs och svartsjuka. Knappast har det varit tipptopp och sen har han plötsligt släppt dig helt. Och du ser ju själv ett mönster från tidigare förhållanden.

Nej, det är inte hon på bilden. Tjejen på bilden heter Ma*tin* och är en bekant till mig. Hon har ett stadigt förhållande sen en tid tillbaka.

Släpp honom, eller sluta i alla fall vara så efterhängsen. Låt det gå en tid, ge honom åtminstone en möjlighet att sakna dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in