Finns mig veterligen inget knep för att komma över något, finns däremot en uppsjö för att förtrycka känslorna.
Tyvärr är stämmer klyschan om att det går över med tiden bra. Hur lång tid är skitsvårt att säga. Men om jag vore du skulle jag vara ärlig mot mig själv och må skit ett tag och gråta mycket. Därmed inte sagt att du ska undvika saker som kan vara roliga. Dessa saker tycker jag du ska försöka göra så ofta som du orkar.
Tider läker alla sår.
Snart får du insikt om att killen int var nåt att ha o att det var för det bästa att han dumpade dej.
Hur lång tid har du vart förtjust i grabben ?
Finns mig veterligen inget knep för att komma över något, finns däremot en uppsjö för att förtrycka känslorna.
Tyvärr är stämmer klyschan om att det går över med tiden bra. Hur lång tid är skitsvårt att säga. Men om jag vore du skulle jag vara ärlig mot mig själv och må skit ett tag och gråta mycket. Därmed inte sagt att du ska undvika saker som kan vara roliga. Dessa saker tycker jag du ska försöka göra så ofta som du orkar.
mkt bra skrivet.
Det finns bara tips på att förtrycka känslorna, och detta leder till en längre plåga, så sörj
så mycket du kan. Cold turkey. Våga ha ont.
this och sen är inte nån värd att gråta över då det alltid finns nån som kompliterar en bättre, även om det är okey att ha en självömkande tid för sig själv, sen tar du tag i dig själv och plötsligt står en annan där och du fattar inte hur du kunde stå och tjuta över en loser som han..