2014-01-21, 18:06
Medlem
swimmingpools avatar
Fick nyligen veta att man kan få ett intyg från Försäkringskassan om man har sjukersättning, aktivitektsersättning eller handikappersättning. Man kan tex få rabatter på buss och bio har jag hört. Men dom berättar inte vilka företag det gäller, det får man kolla upp själv. Så jag undrar om det är någon här som vet?

(Kontigt att dom inte informerar om detta intyg eller var det gäller!)
Citera
2014-01-21, 19:58
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Oavsett vad du gått igenom i livet finns det eventuellt en möjlighet till lite rabatter här och där.
Citat:
Man kan tex få rabatter på buss och bio har jag hört. Men dom berättar inte vilka företag det gäller, det får man kolla upp själv.

Så varför inte kolla upp själv i stället för att fråga på FB? Fråga dina lokala bussbolag och dina lokala biokedjor. Två mail och saken är klar.
Citera
2014-01-21, 20:14
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrumpyOldMan
Oavsett vad du gått igenom i livet finns det eventuellt en möjlighet till lite rabatter här och där.

Så varför inte kolla upp själv i stället för att fråga på FB? Fråga dina lokala bussbolag och dina lokala biokedjor. Två mail och saken är klar.
No shit Sherlock! Klart jag ska, men man kan ju se om det är några fler som vet så man inte behöver fråga alla företag i världen typ.
Citera
2014-01-21, 20:48
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
No shit Sherlock! Klart jag ska, men man kan ju se om det är några fler som vet så man inte behöver fråga alla företag i världen typ.

Hej, det funkar överallt. Visa Bara upp det och säg att du är handikappad eller något.
Citera
2014-01-21, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Fick nyligen veta att man kan få ett intyg från Försäkringskassan om man har sjukersättning, aktivitektsersättning eller handikappersättning. Man kan tex få rabatter på buss och bio har jag hört. Men dom berättar inte vilka företag det gäller, det får man kolla upp själv. Så jag undrar om det är någon här som vet?

(Kontigt att dom inte informerar om detta intyg eller var det gäller!)
Vad knäppt att de inte informerar vilka företag som har rabatter eller att det går få rbatter.
Mecenat(studerande) har sina rabatter på hemsida.
Citera
2014-01-21, 20:55
Bannlyst
hitta det här
http://www.forsakringskassan.se/privatpers/nyhetsarkiv/!ut/p/b1/hZHJkqJAFEW_pT_AymQUlokgJkgKySCwIZBJFASFQuTr2-roVUd01d29iPMW91wQgxDEt3Sqq3Ssu1vafN2xmEgstBSFQVBy oQSx vJO1rczqSOXeQPQG4H-C4D__SGQgZnYe4xCFqqYAjiDcZU9BHaxK01QKGVRL2Aytrn9VD WUrKXpGuiFULfLNU2E3pZnw9zF4RDwv ifyxK-QpqunK7tx2zYsWLc5HInDOQVBsZeVavYMXI3qwaI_p2i2DzeOE 8sv1mDtwoTaNfJEmn4UXwIo5kyqm8tXCQ5uk-JC3G9mw D6apZOFJuYdE5EJhzTd69LfzN6V-cHYE8R_kO2s_eSO7ri1A9MbWCcdAKH9huqRDiG2f0wPErl2WBR 4IIZ-4l1ePl-tCL4vDumsL Ep8hjOfPLpw84mnQHQ8M0WYTQnZ21cAmPoQjnA-ufLLzgPoKUlWlsDhggLi8fvSPekrHvngMH7fXuRiH9HGtJxAYW T2rA640pDqn VfNMl4bJlmBV-SOD8_yFcuOl7c94lWQpF4hFmz2X-3serKtTGc2L3hcZsgvoOtZAvBFR2ItbFGdDXe_bMbM_hc6Q7DS ZZ8a5DKq5 LTdW_xwrvNvOfWDypDEDk4ifBkmXMiuPr22aTlISnHZ8ZI_Fsu miX6Bv_WkvUomUFvoNmZai4g!!/dl4/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in