Det hela har fullständigt spårat ur på bara >3 år.De som ifrågasätter,skämtar eller lägger sig på samma trötta nivå vad gäller allt Sd och nazze/nationalsnack etc. Ett snack som snart finns på
varje djävla subfora .
De blir nästan direkt utsatta för hot om banning eller får varningar.
Det har gått så långt att man inte kan ha en schysst öltråd utan att nazze/sd/nationella osv är där och tramsar om babbar och våldtäkter hit eller dit.Inte ngnstans kan man snart slippa detta infantila djävulskap.
Vad gör moderatorerna?De låter de hållas,men faaan om du blir trött och driver med idioterna eller bara ber de att lägga ner och dra till i&i eller dyl,oj fan så fort det kommer en uppmaning från valfri moderator att lägga sig belly up.
Nu kommer många börja skrika att det handlar om "yttrandefrihet"(jo för vissa härinne)+ att om det inte passar så dra härifrån.Visst jag är på väg.
Men NEJ det handlar inte om yttrandefriheten i sig,det handlar om att; Vadfaan har invandrarhat och homofobi/kvinnohat etc med ÖL att göra!?!?
Synd på en annars helt djävla underbar community,men den närmar sig gränsen för vad som kan liknas vid ett fiasko när uppenbart 90 % av moderatorerna har en trist agenda.
Tack för mig och tack till alla som fått mig att gapskratta,gråta och inspirerat mig härinne sen 2001.
Ni är i många fall helt lysande människor.