2005-07-27, 08:23
Medlem
Gooner_MMXs avatar
Denna snubben verkar ju göra lite som han vill med sin lillebror Louay. Finns det något gottigt skvaller om denne Fabio? Vet att han var med i något bröllopsprogram på Kanal5. Har även hört något om en pimp-utstyrsel på en Djurgårdsträning.
Citera
2005-07-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooner_MMX
Denna snubben verkar ju göra lite som han vill med sin lillebror Louay. Finns det något gottigt skvaller om denne Fabio? Vet att han var med i något bröllopsprogram på Kanal5. Har även hört något om en pimp-utstyrsel på en Djurgårdsträning.
Har du någon länk eller annan bakgrundsinformation?
Citera
2005-07-27, 10:59
Medlem
swecows avatar
Hans smeknamn är Stor-Åsnan....
Citera
2005-07-27, 11:47
Medlem
allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.

Skulle också vilja se det. Har inte läst något om denne Fabio tidigare...
Citera
2005-07-27, 12:26
Medlem
Postat på MFF:s svenskafans-sida:

"Namn: Breitner » Svara på inlägg
Sänt: 2005-07-26 09:58:04
Platsen var Stadshagens IP i Stockholm, en plan där huvudstadslagen spelade sina träningsmatcher innan det nya konstgräset gjorde sitt intåg. Året var 2001 och termometern sjönk denna februarilördag ner mot minus 10 på den ständigt blåsiga grusplanen. Kylan hade efter den första halvleken rejält bitit igenom lagren på lagren, dunjackan allt. Precis innan den andra halvleken ska starta, alla spelarna är inne på planen, så skrider ett följe personer in vid grindarna. Ledda av en herre iklädd, och det här är inget skämt, en sorts mantel i lila. Under denna har han en lila kostym och vit kravatt. I handen har han, fortfarande inget skämt, en käpp i något som kan liknas perlemor. Mannen och hans följe skrider över planen i maklig takt medan spelarna står och väntar. När han kommer fram mot våran läktare ser man att han, och ja alla som följde efter i svansen bakom, var förvillande lik "den där nya killen" från syrianska. Jag har nog aldrig sett så många fågelholkar på en läktare förut. Fabio Chanko, även senare kallad Storåsnan, hade gjordt sitt intåg i Djurgårdssfären. Storåsnan är en mycket speciell man, minst sagt. Och nu har ni fått känna på hans fulknep. Lolo skulle vara bra för alla allsvenska lag, men fan vad jag inte saknar ståråsnan även om uppvisningen på den blåsiga grusplanen den där februaridagen alltid är något jag med ett leende kommer minnas..."
Citera
2005-07-27, 12:29
Medlem
Gooner_MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.

Nej, tyvärr bara inlägg i forum på SvenskaFans.com. Skulle vara roligt med en bild på spektaklet.

EDIT: Tog bort inlägget från Svenskafans. Newman han före :-)
Citera
2005-07-27, 12:47
Medlem
Pirajjans avatar
Det lilla kräket gick i min skola...
Citera
2005-07-27, 14:28
Medlem
Boogaloos avatar
Har för mig att han är frisör, men blev agent samma dag som lillebror Lolo skrev på för DIF.

Lolo är visserligen dum i huvudet men brorsan tar priset, med sina pimpfasoner och tron på att brorsan är bäst i världen. Vi djurgårdare är bara glada över att slippa kräken och snart gäller detsamma MFF.
Citera
2005-07-27, 15:19
Medlem
mchammers avatar
Men var kommer de ifrån? Med tanke på pimpstilen verkar de nästan vara romer ju?
Plus allt snacket om "familjens överhuvud".

(Lyckades jag vara både fördomsfull och politiskt korrekt där kanske?)
Citera
2005-07-27, 21:40
Medlem
Boogaloos avatar
De är syrianer.
Citera
2005-07-27, 22:22
Medlem
Är verkligen Fabio Chanko och Nano Chanko, som var med i Kanal 5:s program Bröllopsnoja och som är frisör, samma person?
Jag hade för mig att Nano och Louay är tvillingar och att Fabio är äldre bror till dem båda.

Lyckades rota fram en länk med Nano

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=4880
Citera
2005-07-28, 00:07
Medlem
Storlommens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neutrum
Är verkligen Fabio Chanko och Nano Chanko, som var med i Kanal 5:s program Bröllopsnoja och som är frisör, samma person?
Jag hade för mig att Nano och Louay är tvillingar och att Fabio är äldre bror till dem båda.

Lyckades rota fram en länk med Nano

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=4880

*Hhahahahaaa* fy fan såg nått program med dom, då dom var ute å skulle fixa nått till bröllopet. Dom lyckades göra en grov felparkering (framför en garageport eller nått), dom fick en rejäl utskällning för att dom stod fel. Sen då snubben flyttade bilen i ilska så lyckades han med att krocka 2! bilar....åtminstonde en.

Hoppas på en repris då ska det spelas in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in