2014-01-19, 23:01
Medlem
Elementarts avatar
Skaparna bakom Seinfeld, Larry David och Jerry Seinfeld har samarbetat på ett hittills hemligt projekt, men nu är det i alla fall klart att det rör sig om en teaterpjäs. Så vad tror ni om deras kommande projekt? Både Seinfeld och Curb Your Enthusiasm är ju riktigt bra, så detta blir nog bra det med

Källa: http://www.slashfilm.com/jerry-seinfeld-and-larry-davids-mystery-project-revealed/
Citera
2014-01-19, 23:03
Medlem
Kan det bli dåligt när David och Seinfeld gör något tillsammans? Jag tror inte det

Roliga nyheter
Citera
2014-01-19, 23:18
Medlem
Låter intressant och kan bli riktigt bra. Hoppas att det förflutna de har ihop gör sin del i det hela och på så sätt skapar något magiskt!
Citera
2014-01-20, 19:00
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Trevligt! Det var alltför länge sedan Larry David gjorde något nytt.
Citera
2014-01-20, 19:04
Medlem
gato12s avatar
Hade ju varit roligare om det varit något för TV eller film så att fler kunnat avnjuta det. Som det är nu måste man åka till New York (?) för att se en pjäs med begränsat antal föreställningar.
Citera
2014-01-20, 19:30
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Kan det bli dåligt när David och Seinfeld gör något tillsammans? Jag tror inte det

Roliga nyheter

The Marriage Ref var väl ingen höjdare. Nu var ju i och för sig LD bara med som gäst där.
Citera
2014-01-20, 20:55
Medlem
MasterBaits avatar
Ser mer fram emot nästa omgång av Curb. Seinfeld kan jag skippa.
Citera
2014-01-23, 12:16
Medlem
Jerry har också de senaste åren regisserat Colin Quinns enmansshow på Broadway. Han fick nog blodad tand av teaterscenen.
Citera
2014-01-24, 08:52
Medlem
Dongelidongs avatar
Bra nyhet!!
Citera
2014-01-29, 17:29
Medlem
Nirvanaas avatar
Någon som vet vad serien eller teaterpjäsen kommer heta?

Kommer nog bli en väldigt bra "show", med tanke på att Seinfeld blev så himla framgångsrik, även fast David inte skrev längre än till säsong 7.. Hoppas att det blir långvarigt!
Citera
2014-02-11, 17:56
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirvanaa
Någon som vet vad serien eller teaterpjäsen kommer heta?

Kommer nog bli en väldigt bra "show", med tanke på att Seinfeld blev så himla framgångsrik, även fast David inte skrev längre än till säsong 7.. Hoppas att det blir långvarigt!

Ingen aning, har inte hört eller läst någonting mer angående deras kommande projekt på ett tag faktiskt. Men med lite tur så kanske det dyker upp mer info senare i vår
Citera
2014-02-13, 17:22
Medlem
Gdanzigsks avatar
Det mesta de två brukar syssla med brukar bli rosat av kritikerna och älskat av den stora massan så jag tror också på deras projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in