2014-01-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winston1
Jag ser inget problem med det hela. Tror inte samhället heller bryr sig så länge det är lagligt dvs

Jo, det är just det samhället gör.
Citera
2014-01-19, 00:13
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Ser detta som ett problem då deras ålder kan ligga på 40 år.
40 är väl ingen ålder, de är ju rena barnrumpor, har knappt växt färdigt.
Citera
2014-01-19, 00:14
Medlem
Citat:
Jag är en ung tjej som tänder och dras till endast män som är äldre än mig. Ser detta som ett problem då deras ålder kan ligga på 40 år och sådana vill ju inget med tjejer i min ålder. Är detta något ovanligt problem eller finns det fler av er?
Jag är också en ung tjej som tänder på äldre män, förstår inte problemet med att ha en affär med en äldre man? Om du inte ser ut som en överkörd bäver så lovar jah att de står på kö för att skämma bort dig och ha en oseriös relation
Citera
2014-01-19, 00:17
Medlem
Det svåra är väl att hitta männen tycker jag. De flesta 30+ män har ju familj osv. och dem stöter man ju inte på på krogen direkt.
Citera
2014-01-19, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ja det är klart moralisterna är riktiga haters, men vem bryr sig vad dom säger...dom kan snacka allt dom vill bakom ryggen. Men att söka att bli accepterad av stora massan är bara o glömma..
Citera
2014-01-19, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmona
Har samma problem, är 18 år och tänder också på äldre män. Så ja, det finns fler som du

Vad är problemet? Det lär finnas hur många män som helst att välja mellan.
Jag förstår faktiskt att ni gör det.
En äldre karl har tappat sin valpighet, är mer mogen, vet vad han vill, är självsäkrare, har erfarenhet. Allt detta förutsatt att han inte misskött det yttre.
Citera
2014-01-19, 00:22
Medlem
Citat:
Det svåra är väl att hitta männen tycker jag. De flesta 30+ män har ju familj osv. och dem stöter man ju inte på på krogen direkt.

Folk skiljer sig.
Citera
2014-01-19, 00:25
Bannlyst
Citat:
Bara öppna en dating sida så kommer gubbar bombardera er tjejer...bara välja vraka bland all gubbkuk
Citera
2014-01-19, 00:34
Medlem
LeMarquiss avatar
Citat:

Livet är för kort för att bry sig om "samhällets" åsikter i dessa frågor. Jag har haft relationer med både yngre (typ 20 års skillnad) och äldre kvinnor.

Men visst, dessa relationer har varit hemliga och utan lättstörda moralisters insyn. Lev ditt liv som du själv vill. Det tillhör ingen annan.
Citera
2014-01-19, 00:39
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Jag är en ung tjej som tänder och dras till endast män som är äldre än mig. Ser detta som ett problem då deras ålder kan ligga på 40 år och sådana vill ju inget med tjejer i min ålder. Är detta något ovanligt problem eller finns det fler av er?
Oftast är en äldre man mer erfaren och kan leka o slicka en tjej till sköna orgasmer medans unga killar oftast bara vill knulla några min och sen sova.
Inget konstigt att du gillar äldre män.
Senast redigerad av GoFuckADuck 2014-01-19 kl. 00:43.
Citera
2014-01-19, 00:47
Bannlyst
Höll på spy när jag såg tråden. Så vedervärdigt, tänker mig synen av en äldre man naken med fläskig förfallen kropp och en stor hårig buske. Liggande på en blomsteräng med alp-landskap i bakgrunden, eller på en renfäll framför öppna kaminen i en timmerstuga. Med intensiv brinnande åtrå i blicken.

Kan inte vara lätt att gilla sådant. Tycker lite synd om sådana tjejer.

Yngre killar kan vara minst lika bra i sängen. Det är ju inte rocket science om man så säger.
Senast redigerad av Redweiler 2014-01-19 kl. 00:49.
Citera
2014-01-19, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redweiler
Höll på spy när jag såg tråden. Så vedervärdigt, tänker mig synen av en äldre man naken med fläskig förfallen kropp och en stor hårig buske. Liggande på en blomsteräng med alp-landskap i bakgrunden, eller på en renfäll framför öppna kaminen i en timmerstuga. Med intensiv brinnande åtrå i blicken.

Kan inte vara lätt att gilla sådant. Tycker lite synd om sådana tjejer.

Yngre killar kan vara minst lika bra i sängen. Det är ju inte rocket science om man så säger.
Blä inte en sån man vill ha :s ska jag vara en vältränad äldre män som är lite förmögen och som haf kommit någonstans i livet. Gärna kostym och rock med en buberryhalsduk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in