2014-01-18, 01:27
Medlem
Fick se på min pojkväns FB-sida att han har blivit vän med en tjej på FB runt jul-nyår. Den här tjejen blev medlem på Facebook strax innan jul vilket verkar konstigt. Jag har kollat upp hennes namn men hon står inte folkbokförd i staden där det sägs att hon kommer ifrån (Göteborg) där min kille också bor. Hon är dessutom mycket yngre än vad min kille är och vad jag kan se har hon två olika profilbilder och det är inte samma tjej på bilderna. Det ser ut som två olika modeller typ från ett annat land?

Det verkar så konstigt! Varför skulle min kille gå och bli vän med någon man inte ser vem det är och som dessutom har ett utländskt namn men som bor i samma stad som honom och som inte finns folkbokförd?

Det läskiga också är att när jag går in på min killes profil så kan man ju se sex stycken vänner bredvid foton, vad jag förstår så är det dom sex vännerna som man har mest kontakt med på Facebook eller har jag fel? Hon finns i alla fall med där bland dom sex första

Jag känner verkligen på mig att han skriver med henne men hur ska jag kunna avslöja det? Jag vet att han inte skulle vara otrogen för han själv blev bedragen av sitt ex så han har sagt att han själv aldrig skulle kunna göra så. Det värsta är dock att vi inte pratar om sex längre och har bara sex typ 1 gång om dagen, knappt det nuförtiden.

Vad ska jag göra? Det verkar skumt! Och varför vill inte tjejen visa hur hon ser ut? Är hon "ful" egentligen?

Hjälp
Citera
2014-01-18, 01:33
Medlem
Axelfrakturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunshine17
Fick se på min pojkväns FB-sida att han har blivit vän med en tjej på FB runt jul-nyår. Den här tjejen blev medlem på Facebook strax innan jul vilket verkar konstigt. Jag har kollat upp hennes namn men hon står inte folkbokförd i staden där det sägs att hon kommer ifrån (Göteborg) där min kille också bor. Hon är dessutom mycket yngre än vad min kille är och vad jag kan se har hon två olika profilbilder och det är inte samma tjej på bilderna. Det ser ut som två olika modeller typ från ett annat land?

Det verkar så konstigt! Varför skulle min kille gå och bli vän med någon man inte ser vem det är och som dessutom har ett utländskt namn men som bor i samma stad som honom och som inte finns folkbokförd?

Det läskiga också är att när jag går in på min killes profil så kan man ju se sex stycken vänner bredvid foton, vad jag förstår så är det dom sex vännerna som man har mest kontakt med på Facebook eller har jag fel? Hon finns i alla fall med där bland dom sex första

Jag känner verkligen på mig att han skriver med henne men hur ska jag kunna avslöja det? Jag vet att han inte skulle vara otrogen för han själv blev bedragen av sitt ex så han har sagt att han själv aldrig skulle kunna göra så. Det värsta är dock att vi inte pratar om sex längre och har bara sex typ 1 gång om dagen, knappt det nuförtiden.

Vad ska jag göra? Det verkar skumt! Och varför vill inte tjejen visa hur hon ser ut? Är hon "ful" egentligen?

Hjälp

Sex en gång om dagen? Då bör du vara glad, för här blir det dött då frugan jobbar natt och hatar dagtids sex.

Bara berätta ärligt för honom hur du känner och tänker. Gå inte bakom ryggen på din egen partner, det slutar bara illa.
Citera
2014-01-18, 01:34
Medlem
The.Swedes avatar
Fråga honom...
Citera
2014-01-18, 01:35
Medlem
Tjockstarks avatar
Yes det låter som han är otroger tyvärr...

Spiken i kistan är ju att hon finns med i den där listan på facebook.

Dumpa.
Citera
2014-01-18, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axelfraktur
Sex en gång om dagen? Då bör du vara glad, för här blir det dött då frugan jobbar natt och hatar dagtids sex.

Bara berätta ärligt för honom hur du känner och tänker. Gå inte bakom ryggen på din egen partner, det slutar bara illa.

Glömde säga att han är ego i sängen. Han tar aldrig i mig. Börjar nästan tro att han har Asperger. Grejen är den att vi har bara varit tillsammans i tre månader och det är redan "dött" i sängen.
Citera
2014-01-18, 01:37
Medlem
Hagganss avatar
Det är svårt att ta din tråd på allvar om du oroar dig för om din pojkväns nya tjejbekant är ful eller snygg. Varför funderar du på det? Han kan väl knulla henne oavsett om hon är ful eller snygg, så det borde kanske inte vara din största källa till oro.
Citera
2014-01-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Fråga honom...

Men hur ska man kunna fråga något sådant? då fattar han ju att jag har kollat upp henne. Eller ska jag säga typ "när jag går in på din profil på Facebook så är det en tjej som står först hela tiden" kan du förklara det?" Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Yes det låter som han är otroger tyvärr...

Spiken i kistan är ju att hon finns med i den där listan på facebook.

Dumpa.

Du menar dom 6 första? Hon är ju inte alltid där men rätt ofta. Men är det så att det år dom sex första som man är mest aktiv med?
Citera
2014-01-18, 01:42
Medlem
nygards avatar
Citat:
Du menar dom 6 första? Hon är ju inte alltid där men rätt ofta. Men är det så att det år dom sex första som man är mest aktiv med?

Nej, det där stämmer inte riktigt. På min profil har jag kanske kontakt med 1 av 6 regelbundet. Jag tror att det bara slumpas lite då och då.
Citera
2014-01-18, 01:43
Medlem
Axelfrakturs avatar
Citat:
Glömde säga att han är ego i sängen. Han tar aldrig i mig. Börjar nästan tro att han har Asperger. Grejen är den att vi har bara varit tillsammans i tre månader och det är redan "dött" i sängen.

Kan vara att han tappat glöden, under den tid ni spenderar så händer det inte mycket. Behöver inte handla just om bingen, utan han kanske söker efter att få göra något tillsammans med dig än att sitta i soffan och titta på tv med en skål chips? Kan det vara ett problem? Eller har han ett stort ego? Försökt locka till sig intresse hos dig och när han väl fått intresset så dör det eftersom han inte var kär i dig, och börjar då leta nytt.
Citera
2014-01-18, 01:43
Medlem
sebastian66s avatar
Facebook berör och förstör!!
Tur man inte har facebook så slipper man leta efter fel på ens partner
Citera
2014-01-18, 01:46
Medlem
Citat:

Nej så är det inte. Hur vet du inte att det inte är ett sådant bluff/trollkonto?
Citera
2014-01-18, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Nej, det där stämmer inte riktigt. På min profil har jag kanske kontakt med 1 av 6 regelbundet. Jag tror att det bara slumpas lite då och då.

Okej bra men jäkligt irriterande att hon dyker upp där.

Citat:
Ursprungligen postat av Axelfraktur
Kan vara att han tappat glöden, under den tid ni spenderar så händer det inte mycket. Behöver inte handla just om bingen, utan han kanske söker efter att få göra något tillsammans med dig än att sitta i soffan och titta på tv med en skål chips? Kan det vara ett problem? Eller har han ett stort ego? Försökt locka till sig intresse hos dig och när han väl fått intresset så dör det eftersom han inte var kär i dig, och börjar då leta nytt.

Jag har tvivlat på vad han egentligen tycker om mig för det finns ingen passion mellan oss. Har tagit upp det här me honom förr att det känns som om vi bara är vänner men han säger att han har svårt att visa känslor (igen Asperger?). Jag kanske ska lägga fram det så att han inte verkar gilla mig och att han istället blir vän med andra tjejer? Jag brukar inte bli svartsjuk men nu har jag blivit det.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Facebook berör och förstör!!
Tur man inte har facebook så slipper man leta efter fel på ens partner

Ja det är ett rent helvete!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto