2002-12-09, 19:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad har egentligen Winstrol för biverkningar? Är det ungefär samma som Deca eller är det mindre?
Citera
2002-12-10, 02:54
äldre konto (old)
Ej medlem
varför inte bara söka på nätet? läsa nån bok och få en egen uppfattning? själv skulle jag aldrig fråga en sån fråga.. lyssna på några post´s på ett forum och sen trycka i mig grejerna. det är samma sak som att lägga sin egen hälsa i någon annans händer! någon som kanske inte kan ett skit mer än mig själv..

om vi säger så här.. det finns masso med preparat "out there".. och om du ger alla olika preparat 100 prickar var, och så får dom 10 "spalter" var för olika bieffekter som dom där prickarna ska in i.. en kanske står för din egna testo produktion, en för finnar, en för levern, en för gynno osv, osv. sen så beror du vad för preparat du ska ta som dom där prickarn hamnar! men alla hamnar där.. det beror bara vad man prioriterar och vilka risker man är villig att ta!

helvete va flummig jag är nu.. kan nästan inte tänka :? men du förstår säkert hur jag menar.. annars läs igen
Citera
2002-12-10, 16:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem har sagt att jag ska "trycka i mig grejerna"? Du måste väl själv förstå att jag inte är så dum så att jag efter ett svar av en person använder det? Ja, söka på nätet ja, det är ju det jag gör när jag postar en fråga. Vad är ditt problem? Skit i att svara istället...
Citera
2002-12-10, 18:27
äldre konto (old)
Ej medlem
winstrol har inte så mycket biverkningar, ingte gyno, det kan inte aromatisera till östroge, däremot till dht, så finnar och hårtappning är möjligt
sen är winstrol i stora doser levertoxiskt, men det borde inte vara några större problem.
en annan biverkning är att det smörjer dåligt, man tar upp för lite vätska så lederna tar stryk av den stora styrkeökningen varför ledsmärtor är vanligt. Kan dock åtgärdas genom att man tar t.ex deca som ju också är ganska ofarlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in