• 1
  • 2
2014-01-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastbill
Gud vad roligt att TS vill tjäna pengar! Själv är jag student för tillfället men här kommer några tips hur man blir rik. Ju mer effektivt och oftare du använder dessa system så kommer du tjäna grova pengar.

1. Börsen: Börja med 100 kr, gå ut på börsen, dubbla det på 1 timme. Efter 1 timme har du alltså 200 kr, dubbla dessa igen. BOOM 400 kr. Håll på såhär typ 15-20 timmar om dagen i kanske 2-3 år, ganska bra kosing!

2. Lägenhet: Köp en billig lägenhet, åk till byggmax och köp virke, rusta upp hela lägenheten så den blir top notch, sälj svindyrt. Tar kanske 1 månad men om du är smart så köper du typ en 2:a på Östermalm för 5 miljoner och säljer för typ 10 miljoner. Blir ju en del miljoner efter vinstskatten.

3. It: Skapa ett revolutionerande program inom it och sälj det. Kanske tar 6 månader eller ett år men du kommer tjäna fet deg på det bruuuur.

4. Lotto: Köp en vinnande lott på Triss eller en rad på lotto, det viktiga här är egentligen bara att det är en lott med vinst. Min polare gick och köpte 4 st vinstlotter på Triss och skrapade fram 100 000 i månaden i 50 år på alla 4. Alltså har han nu 400 000 i inkomst varje månad som han dubblar lite då och då genom mitt första förslag.

Hoppas dessa tips hjälper dig!

Hur köper jag vinnande triss lotter?
Citera
2014-01-16, 22:58
Medlem
Jag äger 2 siter liknade FlashBack men betydligt mindre, drar in ca 10 000-30 000/site och månad som sidoinkomst. Sjuk vad reklam genererar! De mesta lägger jag undan, har planer på att sluta jobba vid 45 -50 år.
Citera
2014-01-16, 23:04
Medlem
MeGustas avatar
Du kan utan större problem dra in runt 10k på bonustrading.
Citera
2014-01-17, 03:45
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Spelar poker. Blir nåra tusenlappar i månaden i snitt (kan skifta mycket månad till månad). Blir inte så mycket i timmen men kan välja tider och hur många timmar själv så jag är nöjd.

Inget jag rekomenderar folk att bara "testa", däremot finns det pengar att hämta för någon som verkligen satsar på det.
Citera
2014-01-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Du kan utan större problem dra in runt 10k på bonustrading.

Berätta lite mer om det, tack.
Citera
2014-01-17, 13:51
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifaoscar
Google is your friend
Citera
2014-01-17, 14:55
Medlem
Bbobis avatar
Spenderar man säg 8h om dagen med något för att få en inkomst så förstår jag inte varför man inte skulle räkna det som jobb.

Att skotta snö genom att knacka dörr = inte jobb?
Att skotta snö genom att vara anställd = jobb?

En del verkar vilja lägga ned lika mycket om inte mer tid på att få in pengar genom att inte jobba även om det man gör är vad andra faktiskt har som jobb och livnär sig på.
Senast redigerad av Bbobi 2014-01-17 kl. 14:57.
Citera
2014-01-17, 14:57
Medlem
TovesTrolls avatar
jobbar
Citera
2014-01-17, 15:27
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifaoscar
Det går ut på att du registrerar dig på en spelsida där du får en insättningsbonus. Sedan när du lägger bets så spelar du emot dig själv, så du egentligen går +/-0, men får bonus omsatt utan att riskera något.

Det som kan vara lite svårt är bara att förstå sig på hur BetFair funkar då man utgår från den sidan när man lägger sina bets.

Sök på google så hittar du guider till hur man gör.

100% lagligt och 100% riskfritt, även om det låter för bra för att va sant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in