2015-01-07, 17:53
Bannlyst
[quote=Napi|51783296]För att reda ut lite här nu då ditt inlägg känns lite snurrigt.
Du säger att du aldrig hängt efter honom på någon jäkla buss. Såvitt jag kan se är du en helt ny användare på forumet med endast något enstaka inlägg. Eftersom du själv tar upp kan du väl utveckla vemJa jag snacka

Ja en ringde mig och sa det var han. Råkade va vän med en på facebook som var kompis med han! Dvs en ska fake account.
Senast redigerad av BotkyrkaBuss 2015-01-07 kl. 18:09.
Citera
2015-01-07, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaBuss
Jag har då ej hängt efter han på en jäkla buss. Har ens träffat han. Har bara sett han 1 gång och det var i Kungsan när han spelade där sommaren 13. Men hur kommer det sig då att killen säger han är 20 år men på wikipedia står det 21. Kan de vara 2 personer och det är därför han kallar folk stalker för att han som sjöng typ Baby Baby inte är samma kille som typ sjöng i Mellon. Ja typ han säger på sin facebook han är 20 år men på wikipedia står det 21 och liksom på upplysning.se
Eller 2 gånger snarare på rix fm festival såg man han med men var ej fan av han då....
Citera
2015-01-07, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyttskvaller
Stalkern som ville förgifta Josef är knappast Hjalmar

tror aftonbladet rört ihop det för Josef verkar inte vara nöjd med artikeln

isåfall skulle dom ju inte planera att göra musik ihop och Oscar är nog
avundsjuk för att han inte framstod som den mer seriösa i Hjalles krönika

https://agentf84.wordpress.com/2014/12/16/501/

Jag hörde av Josef att han alltid diggat Hjalmars musik och särskilt låten
om just "Gustavsberg"

tycker denna tråd är onödig och att 80 % av det som sägs verkar vara bullshit

Tycker det ska bli intressant att höra dom ihop däremot

Det var ett riktigt pulver som hjälpte han att skriva där i tidningen. Pulver hjälpte mig skriver här i tidningen. He he. Presic som i känn ingen sorg för mig göteborg. han säger alla är karraktär i en håkan sång..
Senast redigerad av BotkyrkaBuss 2015-01-07 kl. 18:15.
Citera
2015-01-28, 22:13
Bannlyst
Kan det möjligtvist vara så att personen i denna video 1.48 in ska föreställa magstalkern Johan. Josef har ju själv varit i kontakt med han för 1 år sedan! Mycket möjligt tror jag och han springer med basebolls träet för att försvara katten som han vill visa magen för!
https://www.youtube.com/watch?v=2DYdon5mZO0
Senast redigerad av BotkyrkaBuss 2015-01-28 kl. 22:30.
Citera
2015-01-28, 22:32
Bannlyst
Citat:
Rätt! Josef har haft flera stalkers på senare tid och bussen handla tydligen
om en tjej vad jag förstått
Nej han skriver det är en kille. skriver ju han. Det är hjalmar han menar på bussen!!!! Men låten tysta leken handlar om en tjej.
Citera
2015-01-31, 18:51
Bannlyst
Citat:
Truxx har helt rätt och du verkar inte riktigt veta hur saker ligger till då
du inte snackat med varken Josef eller Oscar
Mejlade Oscar och fråga vem hjalmar var men han svara ej.
Citera
2015-01-31, 18:54
Bannlyst
Citat:
Rätt! Josef har haft flera stalkers på senare tid och bussen handla tydligen
om en tjej vad jag förstått
Josef borde fan veta sin egna ålder för fan Säger att han är 20 när han är 21. Vem som helst kan lista ut att han ljuger. Ska jag säga varför. Jo för söker man på han på wikipedia står det att han är 21 år. Så då vet alla att den som låtsats va han på internet är en fake! Dessutom kollar man upp Josef johansson som bor i vårby så står det med han är 21. Sen säger han att han ej gått i gymanasiet heller men enligt facebook har han gått film gymnasium på lidingö
Citera
2015-02-12, 09:00
Bannlyst
Tror bestämt det bestämt han kallar sig rikard på facebook och är 20 år och skapat en sida som är fake!
Senast redigerad av BotkyrkaBuss 2015-02-12 kl. 09:03.
Citera
2015-02-15, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firecall89
Jag som har blivit stalkad tycker det är jätte kul att många är intresserade av detta, när jag hade min intervju med Jenny för artikeln i Metro så stod vi och pratade en bra stund utanför intervjun, Hon själv hade också blivit uppringd av Hjalle ex antal gånger för att han ville att dom skulle publicera honom som "agent" för kändisar, för som vi som vet lite om honom så vet vi att han påstår sig ha kontakter inom kändis världen, vilket är helt totalt nonsens.. I hans värld så har han kontakter, men nu vet vi alla vilken värld Hjalmar lever i.

Jag har funderat på om det fungerar att samla in en "kollektiv" anmälan emot en person, så om det är någon som har mer information om detta funkar så får dom gärna höra av sig om detta, Jag tänker att ju fler som går in på anmälan, mer information och med min intervju i Metro så kanske Polisen kan fatta lite mer misstanke och då kanske göra något åt saken och inte avskriva varje anmälan, för jag menar dom måste ju kunna få en rannsakan och titta in i hans dator? inte sant?

/Alexander
Vafan äre med stalkers och kändisar egentligen?
filppu, som också har nämnts i denna tråd betar sig likartat. Han påstår också att han känner folk inom kändisvärlden och att han själv är så jävla känd.
Man borde få lämna in en proposition om att få avrätta dessa människor, för dom tillför fan inget i vårt samhälle. Dom skapar bara ett helvete för andra individer!
Citera
2015-02-15, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
filppu, som också har nämnts i denna tråd betar sig likartat. Han påstår också att han känner folk inom kändisvärlden och att han själv är så jävla känd.
Man borde få lämna in en proposition om att få avrätta dessa människor, för dom tillför fan inget i vårt samhälle. Dom skapar bara ett helvete för andra individer!
Han är skum den där hjalmar. hur han den där personen han skriver om i sinblogg nu kan spela in låt med han fattar jag ej
Citera
2015-02-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truxx
Josef borde fan veta sin egna ålder för fan Säger att han är 20 när han är 21. Vem som helst kan lista ut att han ljuger. Ska jag säga varför. Jo för söker man på han på wikipedia står det att han är 21 år. Så då vet alla att den som låtsats va han på internet är en fake! Dessutom kollar man upp Josef johansson som bor i vårby så står det med han är 21. Sen säger han att han ej gått i gymanasiet heller men enligt facebook har han gått film gymnasium på lidingö

finns inge filmgymnasium på Lidingö
Citera
2015-02-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin

Alltså Agent unprejudiced som är Hjalmar högberg är varken stälker eller ovän
med Josef johansson precis som vissa skrivit på flashback nu

jag har själv snackat med josef och här är hans FB

https://www.facebook.com/JosephMiloOfficial

när det gäller finest.se har Anna Dabrowski berättat hur falsk Erwik är så
jag ger inte 4 öre för hans smutskastning av Hjalle

https://www.facebook.com/anna.dabrowski?fref=ts

det finns ju mail-bevis på att dom bjöd Hjalle med namn så han inte alls "smet in"
och det ser man om man kollar krönikan om Erwik på wordpress

http://agentf84.wordpress.com/2013/01/06/alexander-erwik-doljer-den-nakna-sanningen/

om du läser så förstår du att folk trott fel om Hjalle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in