Citat:
Ursprungligen postat av
Firecall89
Jag som har blivit stalkad tycker det är jätte kul att många är intresserade av detta, när jag hade min intervju med Jenny för artikeln i Metro så stod vi och pratade en bra stund utanför intervjun, Hon själv hade också blivit uppringd av Hjalle ex antal gånger för att han ville att dom skulle publicera honom som "agent" för kändisar, för som vi som vet lite om honom så vet vi att han påstår sig ha kontakter inom kändis världen, vilket är helt totalt nonsens.. I hans värld så har han kontakter, men nu vet vi alla vilken värld Hjalmar lever i.
Jag har funderat på om det fungerar att samla in en "kollektiv" anmälan emot en person, så om det är någon som har mer information om detta funkar så får dom gärna höra av sig om detta, Jag tänker att ju fler som går in på anmälan, mer information och med min intervju i Metro så kanske Polisen kan fatta lite mer misstanke och då kanske göra något åt saken och inte avskriva varje anmälan, för jag menar dom måste ju kunna få en rannsakan och titta in i hans dator? inte sant?
/Alexander
Vafan äre med stalkers och kändisar egentligen?
filppu, som också har nämnts i denna tråd betar sig likartat. Han påstår också att han känner folk inom kändisvärlden och att han själv är så jävla känd.
Man borde få lämna in en proposition om att få avrätta dessa människor, för dom tillför fan inget i vårt samhälle. Dom skapar bara ett helvete för andra individer!