Citat:
Ursprungligen postat av
Plingare
Om du inte har någon vidare lust att sätta dig in i det, fungerar det antagligen alldeles utmärkt att bara ha en globalfond också, för enkelhetensskull 😊 skulle ta bort Spiltan Aktiefond stabil om det var jag pga hög avgift.
Är väl ganska intresserad, men inte av att ha 7-10 st fonder, vill ha det lätt & överskådligt dvs max tre-fyra st.
Fick förslag om att byta stabil mot PLUS alla bolag sverige, dels pga avgiften men känns som om den skulle vara överflödig då amf & spiltan investmentbolag redan exponerar mot Sverige..
Förstod inte riktigt anledningen till att ha PLUS utöver..