Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-12, 15:02
  #1
Avstängd
Bokads avatar
Tjena!

Söker ett program på datorn som visar när man gjorde en viss sak. Typ den spelar in vad man gör, och så kan man kolla igenom historiken så står det kanske i ett spel att man gjorde si och så den tidpunkten
Citera
2014-01-12, 15:22
  #2
Medlem
finns nog flera program som kan logga vilket program du kör under vilken tidpunkt och vad du trycker på och var musen befinner sig, och vilka filer som laddas, men mer än det tror jag inte det går att logga utan att spela in skärmen med fraps eller nåt.
Citera
2014-01-12, 15:28
  #3
Avstängd
Bokads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcxllxcx
finns nog flera program som kan logga vilket program du kör under vilken tidpunkt och vad du trycker på och var musen befinner sig, och vilka filer som laddas, men mer än det tror jag inte det går att logga utan att spela in skärmen med fraps eller nåt.

Borde väl finnas nåt keylogger program som kan vara igång konstant?
Citera
2014-01-12, 20:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokad
Borde väl finnas nåt keylogger program som kan vara igång konstant?

o ja, de flesta kan logga tills hårddisken är full. men grejen är att en keylogger bara är just det, en keylogger som bara sparar vilka knappar man trycker på på tangentbordet(ev.även musen)
men inte i vilken ruta du skriver i eller vilken knapp du trycker på på bilden.

det finns säkert nån som kan göra även det, men jag tror att det är jävligt svårt att hitta en sådan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback