2018-07-25, 15:22
Medlem
Mindecembers avatar
reindeerspotting - escape from santaland

"dokumentär" handlar om en finsk subutex missbrukare. Det är hans kompis som filmade honom under några månader efter han kom över en stor summa pengar i ett rån. finns gratis online
Citera
2018-07-25, 15:49
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember

"dokumentär" handlar om en finsk subutex missbrukare. Det är hans kompis som filmade honom under några månader efter han kom över en stor summa pengar i ett rån. finns gratis online
Den är riktigt bra. Synd att Jani hängde sig sen.
Citera
2018-08-02, 16:56
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Jag kommer alltid hålla Fear and Loathing in Las Vegas som en av de bästa filmer jag sett, Terry Gilliam är en mästare. Men, den bästa drogfilmen är i mitt tycke Trainspotting. Ingen film lyckas balansera det avskyvärt vidriga som tungt missbruk för med sig och samtidigt romantisera det och få det att framstå som det vackraste i världen. Ett mästerverk!

Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember

Extremt stark dokumentär!

Black Tar Heroin rekommenderas också. Rent och skärt becksvart mörker.
Senast redigerad av ThirdEyeRapist 2018-08-02 kl. 16:58.
Citera
2018-08-06, 18:18
Medlem
Mindecembers avatar
"take your pills" är en bra dokumentär om centralstimulantia som medicin jag såg på netflix för ett tag sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in