2017-04-03, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Vad menar du? Jag läste naturligtvis på påsen, annars hade jag ju inte vetat vilken smak det rörde sig om.

Menad eockså om lite i namnet
Citera
2017-04-03, 03:25
Medlem
Samtalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Själv tyckte jag linschipsen var en hit. Mycket godare än vad man kan tro! Hoppas på fler smaker o större påse dock.

Aldrig fel om man kan få in lite fibrer och protein i sina chips samtidigt som de inte är lika feta, men ändå har god smak.
Köpte första påsen häromdagen, de var faktiskt rätt goda. Vet du var proteinet kommer ifrån? Lite besviken på påsens storlek men smaken var god.

Hade inte förväntat mig formen på dessa chips dock, såg ut mer som snacks.
Citera
2017-04-03, 19:03
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Menad eockså om lite i namnet
Aha.. Men då kan du ju läsa mitt inlägg om den saken - igen - så kanske du ser att jag redan gett min åsikt om det. Intressant att du väljer att lämna en sån kommentar med tanke på vilket inlägg du citerade.
Citera
2017-04-04, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihavenoname
Aha.. Men då kan du ju läsa mitt inlägg om den saken - igen - så kanske du ser att jag redan gett min åsikt om det. Intressant att du väljer att lämna en sån kommentar med tanke på vilket inlägg du citerade.

Jag vet inte vad jag skrev jag skriver ibland på nätterna så förlåt. För att gå tillbaka till chipsen så testade jag och de var INTE goda! Kan vara för att jag inte ätit chips på länge men nej de smakade kemikalier. Glad att jag slutat äta chips nu.
Citera
2017-04-04, 15:15
Medlem
olasvenssons avatar
Garant chips är väl ganska nya? Goda är dom också.
Citera
2017-04-05, 15:57
Medlem
fjolla666s avatar
Estrella kommer med grytfriterade med smak av vitlök gräslök och chili.
Skall testas så fort det är möjligt.
Citera
2017-04-05, 17:57
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Estrella kommer med grytfriterade med smak av vitlök gräslök och chili.
Skall testas så fort det är möjligt.
"grytfriterade" Aldrig hört talas om detta. Vad är skillnaden mot vanlig fritering och är det någon stor skillnad i smak? Tydligen är alla västkustchips från estrella "grytfriterade" så väl och testa en sådan påse någon gång.
Citera
2017-04-05, 21:30
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
"grytfriterade" Aldrig hört talas om detta. Vad är skillnaden mot vanlig fritering och är det någon stor skillnad i smak? Tydligen är alla västkustchips från estrella "grytfriterade" så väl och testa en sådan påse någon gång.

Godaste knapriga chipsen enligt mig, friterade i jordnötsolja vilket ger en god smak också .

Dom är liknande Lantchipsen var för längesen när dom fortfarande använde jordnötsolja.
Citera
2017-04-06, 13:05
Medlem
såg nu i butiken OLWs nya chips den ena var Chili Cream Cheese och den andre var Balsamico Salt och Peppar den första låter god kanske blir en påse till helgen trots att OLW tappat mycket i min smak. köpte istället idag OLWs naturchips med dill smak och sourcream smak köpte 7 påsar 10 kr st på Citygross. naturchips och lantchips brukar vara godare än dem vanliga chipsen tycker jag.
Citera
2017-04-13, 09:30
Medlem
Bennystraffsparks avatar
Har nu testat Balsamico, Salt&Peppar från OLW och finner dessa väldigt goda. Ifall du gillar Salt och vinäger smak på chips lär du uppskatta Balsamico smaken, väldigt lik men kryddigare.
Citera
2017-04-13, 10:15
Medlem
randones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennystraffspark
Har nu testat Balsamico, Salt&Peppar från OLW och finner dessa väldigt goda. Ifall du gillar Salt och vinäger smak på chips lär du uppskatta Balsamico smaken, väldigt lik men kryddigare.

Jag tyckte mest att dom smakade peppar. Om det var liiite mindre peppar och liiite mer balsamico så skulle det vara super.
Citera
2017-04-13, 13:40
Medlem
Bennystraffsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randone
Jag tyckte mest att dom smakade peppar. Om det var liiite mindre peppar och liiite mer balsamico så skulle det vara super.
Standard OLW att ha ojämn kryddning på sina chips. Jag kunde enbart förnimma pepparn då och då, balsamicon var definitivt det mest framträdande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in