Citat:
Ursprungligen postat av
adidas4ever
Fy fan va sorgligt att se att så många bryr sig och gottar sig om andras problem o liv.
Men det är väl inte så konstigt kanske för ni Bönder har väl inget eget liv och inget annat att göra på vishan. Skaffa egna liv o skit i andras liv. Och vad det gäller Skattepengar så finns det mycket annat som kostar samhället mer än narkomaner o kriminella t.ex politikernas sk. konferansresor till utlandet som för en helg uppgick till närmare 2 miljoner och det var bara 2 kommuner utav alla i Sverige förra året.
Själv satt jag oskyldigt häktad 7,5 mån och åtalet ogillades. Advokatkostnaden blev 800.000 kr. Skadeståndet blir en del det med så Åklagaren i detta mål har bidragit med onödiga skattepengar för samhället och det finns fler som fiades som får skadestånd.

Så fungerar det på FB, här byter vi erfarenheter, vi får en helt annan insyn i samhället än vad vi får i media, så bästa sättet att inte hamna i FB trådar likt denna, det är att aldrig börja punda.
Satt du häktad 7,5 månader så var du förmodligen inte helt oskyldig, det kanske bara inte gick att bevisa att du var skyldig. Eller så är det så enkelt att du umgås i fel kretsar.
Jag gissar dock på att ditt namn finns någonstans bland dom dömda och då förstår jag att du inte gillar denna tråd, men det är bara att gilla läget.
PS. Vi på FB har ett liv, skillnaden är bara att vi vet lite mer än andra