2014-01-13, 20:02
Medlem
b0gfettos avatar
Hittade den på Youtube nu http://www.youtube.com/watch?v=qk3JvR42KSw
Citera
2014-01-14, 18:32
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Hittade den på Youtube nu http://www.youtube.com/watch?v=qk3JvR42KSw
Exakt den jag menade, de laddade upp den precis.
Citera
2014-01-16, 21:36
Medlem
k4d9s avatar
nu är ving officiellt dödsknarkarnazist vänliga.
Citera
2014-01-17, 12:48
Medlem
Skrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Gissar på att det är samma reklam som dom kör i grannlandet Norge just nu också.. Dom säger något i stil med "du kan nu skype, maile, vine, flashbacke, twittre"... osv
Även i Noreg...

Hittade den också på tuben: http://www.youtube.com/watch?v=WbZpcfaDWpE
Citera
2014-01-17, 21:14
Medlem
Klart Ving vill ha en del av Flashback-kakan. Alla brudar på FB är snygga som modellen i reklamen
Citera
2014-01-18, 13:31
Medlem
Hörde det precis och gick in i Flasback i Media för att se om nån nämnt det...japp, första tråden i delforumet. Undrar varför de nämnde just Flashback, det är ju inte "social media" som Facebook och Twitter.
Citera
2014-01-18, 13:59
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusS95
Hörde det precis och gick in i Flasback i Media för att se om nån nämnt det...japp, första tråden i delforumet. Undrar varför de nämnde just Flashback, det är ju inte "social media" som Facebook och Twitter.

Men det är en stor webbsida med många besökare och medlemmar. Men lite konstigt är det eftersom många ser det som en sida för dödsknarkarnazister.
Citera
2014-01-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Men det är en stor webbsida med många besökare och medlemmar. Men lite konstigt är det eftersom många ser det som en sida för dödsknarkarnazister.

De sitter och håller tummarna så hårt att de går ur led och hoppas att slaskhoran eller nåt ska rasa så det blir en riktig fullträff.
Citera
2014-01-19, 03:29
Medlem
Chester.Molesters avatar
Haha Flashbacka, allmänt känt begrepp som jag missat eller vad? Istället för det traditionella Hashtag så kan vi införa något i Flashback anda som t.ex. SiegHeila? !SiegHeil: Ayahuascan slår på stort här nere i djungeln .
Citera
2014-01-20, 00:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Molester
Haha Flashbacka, allmänt känt begrepp som jag missat eller vad? Istället för det traditionella Hashtag så kan vi införa något i Flashback anda som t.ex. SiegHeila? !SiegHeil: Ayahuascan slår på stort här nere i djungeln .

Haschtaga
Citera
2014-01-20, 02:17
Medlem
Vuxenporrs avatar
Fan, det ska jag göra en vacker dag, ligga på ett all inclusive och näthata kvinnor som blivit alltför självständiga.

Reklamen fungerade!
Citera
2014-01-20, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenporr
Fan, det ska jag göra en vacker dag, ligga på ett all inclusive och näthata kvinnor som blivit alltför självständiga.

Reklamen fungerade!
Det låter futuristiskt och hi-tech på många vis, men bäst gör man nog i att ta deras sista råd som de ger i reklamfilmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in