Så! Nu har man alltså fått en flaska Kloralhydrat APL där det är tänkt att man ska ta 0,2ml till natten för att sova, fick den nyligen så har bara hunnit testa en gång. Tog den dosen jag skulle men blev mer speedad än trött och slapp. Tog lika mycket till och sov halvkasst i sådär en 4-5 timmar, svettades som en gris och har haft "ränneskita" hela dagen idag. Vad jag har förstått så är detta det starkaste sömnmedlet som går att få tag på i Sverige genom en läkare. Och mer som ett narkosmedel.
Och det skrivs oftast bara ut till fångar på fängelser eller till Amfetamin missbrukare, vilket jag varken är något av.
När jag Skulle hämta ut flaskan så var jag tvungen att gå till 6 olika Apotek i 4 olika kommuner innan dom tillslut kläckte ur sig att 1 flaska alltid finns på huvudsjukhuset i regionen. Väl där förstod dom ingenting och undrade om jag skämtade med dom, eller om jag var där för att hämta ett kemiskt stridsmedel.
Någon annan som har erfarenheter av denna medicin i dags läget? Alltså inte någon som "Fick Ansopal i häktet 1973"

Utan någon som har lite mer uppdaterad koll.
Hur mycket kan man ta?
Vad bör jag undvika att blanda den med?
Och vad i h-vete är fel på mig om jag inte ens somnar av "Mickey Finns Nockout droppar" som dom även kallas?
Om tråden passar bättre i medicin så kan mod vara vänlig och flytta den!
/Mvh