• 1
  • 2
2014-03-18, 23:18
Medlem
broder_bongs avatar
Har ju, dum som jag är. köpt sp för cb inte fanns tilllgängligt (lång historia). Första gången jag röker det sen det blev olagligt i sverige, annars bara cb. Blandar inte starka joints, kanske 0,2 - 0,3. röker halva tills ruset slår till.

Min fråga - Kan detta påverka min tolerans så att jag inte får samma rus på cb med mängden i åtanke, samt om mängden medför någon hälsorisk?

Vet att detta är väldigt individuellt,
på sp får jag "känslan av" ett cannabis rus i kroppen, huvudet känns dock väldigt "blankt" om jag kan besrkiva det så. Får ofta väldigt aktiv tankeflöde på cb men på spice gör mig väldigt tom.

Har bara hört skit om spice, lämnar tillbaka påsarna imorgon...
Citera
2014-03-20, 19:45
Medlem
ska gå och meckan en bruning snart av dunder kashmir från amsterdam, riktigt jävla potent är det, ska lägga i 0.5G i en holk och röka sen.

Rökte senast för 2 timmar sen av spice holk, röker det dagligen 2-10g minst.
Citera
2014-03-20, 20:19
Medlem
testa o träna o basta mycket själv tränar o bastar jag minst 5dagar i veckan då jag gillar det, tycker det hjälper o få tillbaks cb ruset lite snabbare rensar ur systemet på skit
Citera
2014-03-21, 13:30
Medlem
broder_bongs avatar
Det blev ingen sådan effekt, men håll kurs från spice, vidrig jävla drog....
Citera
2014-03-21, 14:39
Medlem
raven101s avatar
Var mer specifika med vilken cannabinoid ni röker.
Citera
2014-03-21, 21:57
Medlem
broder_bongs avatar
Enda namnet jag fick på det var - spice.

Höjer priset med 200% sen vet de inte ens vad de själva säljer....
Citera
2014-03-22, 02:13
Medlem
rallarekochiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Var mer specifika med vilken cannabinoid ni röker.

jag håller helt me dig här.
färdiga påsar man köper 3-5 g brukar de va som heter något coolt eller flummigt dom får jag ofta huvudvärk å hosta å inte blir ja skönt bäng heller av såna.
beställer egna rena cannabinnoider från england och blandar ut dom med vilket bas jag vill, ex industrihampa, tobak, te, persilja.
det blir superbilligt å gillar man inte en sort själv så gör någon annan det så de bara å sälja. kostar neråt 2-5 kr grammet, färdigt spice, om du handlar för ett par tusen.kostar inte mer än ett par tre hundra för ett hegge kompleto.
produktionskedjan är min
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in