2005-10-22, 03:52
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Nu är vi ju rätt ordentligt OT redan. Men det faktum att minst tre(3) personer reagerade på ditt syftningsfel och därmed utgick ifrån att Google verkligen köpt bilderna på stockholms innerstad från just lantmäteriet.se men inte brytt sig om mindre städer är väl inte så konstigt så du måste bli upprörd.
Det blir inte bättre av att jag får långa hatiska inlägg från personer som tror att de vet bättre hur jag tänker än vad jag gör själv. Speciellt av småsaker som att någon glömt en punkt eller så, jag menar, på Flashback är det ju inte alltför ovanligt med besserwissers som spenderar halva dagarna till att dammsuga forumet på alla stavfel/grammatikfel/syftningsfel de kan komma över och sedan skriver inlägg om detta, men det här är ju fan löjligt. Varför bli så upprörd över just mitt inlägg, eller utspelar sig sådana här långa diskussioner om skriftsfel med jämna mellanrum på Flashback, bara det att jag inte hinner läsa dem innan de raderas av en förnuftig moderator?
Citat:
När man förstår tankegången duger det givetvis.
Perfekt!

Men började du inte bli litet fundersam när du såg hur mycket jag försökte förklara min tankegång tidigare utan att den andra killen förstod (eller rättare sagt inte ville förstå), jag menar, jag vet ju själv vad jag pratar om. Bättre än någon annan faktiskt, tror nog detta gäller alla.. Och säger jag att någon har uppfattat något jag skriver fel, då har personen det också. Detta gäller då som sagt alla, jag menar, vafan, man kan inte gå till en okänd snubbe man aldrig träffat förut och påstå att han inte vet vad han syftar på med vad han säger, det vet han nog bäst själv...
Hahaha ...
Citat:
Bra jobbat Seagate!
Bra jobbat med vad?

Om jag får inlägg skrivna till mig eller PM, oavsett vad det handlar om, är jag så gott som alltid snäll och ställer upp och svarar. Jag menar, det kryllar av människor som PM:ar mig om att deras uppkoppling krånglar och ber mig registrera olika typer av konton så som Hotmail-konton osv åt dem, vilket jag givetvis tar mig tid att göra. Om någon ber mig via PM att skicka upp en zipfil med ett program som sitter jag i minst ett par timmar och skriver en utförlig instruktionsmanual till personen i fråga, även om jag aldrig träffat denna förut.