Citat:
Ursprungligen postat av
Frawjon
Försök att undvika dem bara. Det är absolut lättast.
Du foreslar alltsa att problemet undviks genom att man springer och gommer sig och inte tar strid. Sjalv ar jag fel man att uttala mig, for jag har gjort det. Under hela mitt liv har jag blivit misshandlad och utnyttjad i dom nordiska landerna. Varken Finland eller Sverige ar battre ni sa matto. Samma skitlander bada tva. For ett par ar sedan fick jag nog. Jag var pa en allman toalett i H.fors nar en svartskalle oppna dorren och gav order om jag maste lamna toaletten aven om jag hade betalt och och bara suttit dar en stund> Han kallade mig "knarkare" och sprutade nagot skit i fejan pa mig, jag gick till polisen och anmalde handelsen. Men efter denna incident har jag fatt nog av dom dar landerna dar uppe. Nufortiden befinner jag mig i civiliserade lander var jag blir val behandlad av alla. Under tva ars tid har ingen manniska stort mig eller betett sig dalig och da har jag rest och vistats i alperna och nu i sydeuropa. Ju langre ner man kommer dessto battre och vice versa.
Det ar det enda jag kan rekommendera. Lamna barbarin och lev i civilisationen, ty i civilisationen ar man manniska och blir vardigt behandlad.
Obs, fortfarande uppe i tyskland kan det bli problem och i alperna kan man fa problem med snuten men genast du ar nere i Itaaaalien da ar alla problem over.