Citat:
Ursprungligen postat av
hayouel
Oj, ja

jag tog fel, du bor ju på 64. Jag tryckte in 46.
Men du, lilla hjärtat, allvarligt talat. Du är så ung och söt. Var lite försiktig med vad du lägger ut på nätet. Livet är långt vet du och du vet inte när du skulle vilja vara privat i framtiden.
Och det gäller grammatiken också för den delen. Tänk lite långsiktigt nu.
Och ta även någon annans råd tidigare här i tråden. Lägg ner nu. Det blir bara roligare och roligare att reta dig när du målar in dig själv i ett hörn såhär. Vi kan bara inte låta bli

Du måste förklara för mig när du menar långsiktigt?
Jag har tagit till mig råd. Samma gäller mig, tycker det är så roligt att skriva tillbaka till folk som börjar skriva helt utanför ramarna. Jag målar inte in mig i ett hörn. Jag antar att ni inte kan låta bli precis som jag inte kan låta bli. I fortsättningen kommer jag nog aldrig mer skriva ut mitt namn…
För alla andra information som fått fram min adress på något vis så är det så att det är mycket arbete som gjorts på huset vilket gör att vårt hus nu ligger närmare grannen på ena sida och den andra grannen har gjort så att deras hus ligger närmare vårt. Sen så har vi staket runt nästan hela huset förutom där bilarna står.
Jag tackar alla för de råden jag fått, och jag tackar resten för de roliga stunderna jag haft. Jag måste säga att ni är duktiga på att slänga ur er fula glåpord och olika påhopp, den kommentaren om personlighetsstörd tyckte jag nog var bäst! Och jag ska verkligen jobba på grammatiken! Jag förstår hur jobbigt det kan vara när man råkar lägga till eller glömma m:et ibland…
Ni får gärna fortsätta diskutera med varandra… Men efter idag så kommer jag inte längre fortsätta för jag har fått fram mitt budskap till vissa som kunnat hjälpa mig med mitt problem. Så tack för upplevelsen allesammans!