2014-01-08, 18:13
Medlem
Har en kanal med typ 10 000 visningar/dag. Får ganska ofta erbjudanden om att vara med i olika "nätverk" som man kan gå med i/bli partner med. Tex. Kameo, Fullscreen, Quizgroup, Divmore, mm...

Är ju redan partner med youtube och tjänar några tusen i månaden, men borde man bli partner med något nätverk också?

Någon som kan nåt om sånthär? Är det något nätverk som är bättre än de andra, är det ens värt att gå med i ett..?

Hoppas nån kan hjälpa
Citera
2014-01-08, 18:14
Medlem
Ssadulistens avatar
Du får möjlighet att få mer views och subscribers, det är väl det..
Citera
2014-04-28, 14:26
Medlem
Jo, det stämmer. De kan visst erbjuda mkt mer också, som bättre support och framför allt bättre annonser och högre CPM eller vad det heter >__<

Dock tar nätverket ytterligare en viss procent av inkomsten förutom det youtube redan tar.. Det blir ju mkt om man är med i nätverket under en lång tid.

Funderar just nu på att gå med i Fullscreen, Makers Studios eller svenska United Screens. Någon som vet vilken av dem som är bäst?
Citera
2014-08-03, 15:11
Medlem
Om du är svensk så utan tvekan United screens, är själv medlem där och får ut betydligt mer per view där än någon annanstans. Hur de gör vet jag inte. Men det funkar. Ca 2,5 mot vad jag fick med youtube
Citera
2014-10-14, 15:12
Medlem
Tack så mycket för ditt svar! Tror jag ska bli medlem i United Screens snart, hade ju varit grymt att tjäna så pass mycket mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in