2005-07-25, 20:38
Medlem
Lost dreamers avatar
Förstår det att du inte sa nåt,.
Men tusan, man får försöka se ljust på det förflutna, att saker går snett rår ingen för.
Citera
2005-07-25, 22:07
Medlem
Maliks avatar
kompis morsa är ändå pluspoäng, om hon ser anständig ut.
Citera
2005-07-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
kompis morsa är ändå pluspoäng, om hon ser anständig ut.
Dessutom kan man ju dra 'Din mamma'-skämt på allvar, efter en sådan incident!
Citera
2005-07-25, 22:10
Medlem
palefaces avatar
fixxa bild så vi får bedömma
Citera
2005-07-26, 01:48
Medlem
De Larges avatar
Det är status att ha knullat en milf när man är i 20års åldern, samma sak som när gubbar skryter om att dom knullat 18åringar.
Citera
2005-07-26, 01:53
Medlem
requiem_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det är status att ha knullat en milf när man är i 20års åldern, samma sak som när gubbar skryter om att dom knullat 18åringar.
Ja, precis!
Tydligen skall sexet ofta vara ganska bra också!
Citera
2005-07-26, 09:46
Medlem
PeGs avatar
Det finns undantag...
Citera
2005-07-26, 09:53
Medlem
Megalomanias avatar
Jag har fått till det med en milf en gång men det var det sämsta sexet jag haft någonsin. Det fick mig tyvärr att tappa lusten för att försöka mig på det fler gånger.
Citera
2005-07-26, 14:01
Medlem
johnjohns avatar
Knullat ett par MILFAR när jag var i 20-års åldern det var skönt ibland men mest lite busigt
Citera
2005-07-26, 14:04
Medlem
Puffes avatar
Hade sex med en himmla massa milfar när jag var 20-23 men de var inte fullt så gammla.
Tricket med att träffa milfar är väldigt enkelt, man är lammkött helt enkelt och hård hela natten gentemot vad de brukar ha, går du på rätt ställen så är det milfarna som raggar upp dig.
Citera
2005-07-26, 14:31
Medlem
Takayamas avatar
Fintad av mor och dotter

Nån gång 1990 gjorde jag lumpen i Östersund och råkade ut för en bizarr incident. Var en vardagskväll ute med en kompis och drack nån öl. Snackade med en mycket snygg tjej och hennes morsa som var lite lik Suzanne Reuter om jag inte minns alltför ursäktande. Vi satt ett par timmar. Polarn blev för nitad och raglade iväg, men jag var rätt sugen att styra upp en efterfest. När morsan var iväg i baren tyckte tjejen att jag kunde ta hennes nycklar och komma hem till en adress på Frösön ca en kvart efter det att stack i taxi. Hon bodde i samma trapp som morsan och jag skulle vara diskret. Jag var redan hård när jag fick nycklarna. Sen satt hon och drog naglarna längs lår och lem under bordet tills stället stängde. Jag väntade max fem minuter extra innan jag pinnade halvmilen på kronans gröna hoj.

Jo, nycklarna passade i ytterporten, rätt namn på våning två, men jag fick nån noja om att vara lurad, att nån sur gubbe skulle öppna när jag ringde på.

Naken under en genomskinlig negligé öppnar hon. Jag talar dagsens sanning nu. Morsan var inte förvånad att se mig. Hon log bara busigt och drog mig över tröskeln. Jag fattade men var inte missnöjd. Vi båda fnissade och började kyssas. Hämtade en pava mousserande i kylen och drog in mig i sovrummet.
Helvild och totalt ohämmad. Smakade färskt och ungt mot vad jag alltid trott att nån på tidiga 50 skulle göra. Berättade på morgonen att hon tyckt att jag var söt och sagt det till dottern. De hade spånat om riggandet av fällan på skoj, men att det rullade på enigt plan. Såg dottern på stan nån vecka senare han skrattade gott utan att vi sa nåt mer till varandra.
Citera
2005-07-26, 14:46
Bannlyst
Suzanne Reuter
Nu får jag fan sluta läsa denna tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in