2005-07-23, 22:58
Bannlyst
Hallå alla FB:are!

Har ett problem som kanske fler har:

Jag kommer hem från krogen, lagomt dragen och har haft en lyckad kväll. Tar ett par Imovane för att flumma lite och för att somna skönt framför tv:n.

Men mkt vill ha mer och sen är minnet putsväck ,,,,,,, vaknar på eftermiddagen utan koll på nåt. Kollar medicinskåpet och upptäcker att man tryckt i sig 20 st Imo. 7.5 mg. Jaja, man lever ju, men upptäcker sedan att jag varit godislådan och tagit 6 st roppar, blääää.

Samma visa varje jävla gång (nästan). Någon som har en lösning, förutom att gömma bort eller ge det till en kompis då det brukar resulera i terroringningar.
Citera
2005-07-23, 23:01
Medlem
triflers avatar
Säg upp telefonabbonemanget.
Citera
2005-07-23, 23:01
Medlem
StigAllans avatar
Strunta i att ordna hem skiten.
Då bör du klara dig.
Citera
2005-07-23, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trifler
Säg upp telefonabbonemanget.

Klarade mig denna gång då jag slängde ner telefonen bakom datorn och drog ur kabeln. Mobilen gömde jag bakon en del prylar puhhhh.
Citera
2005-07-23, 23:27
Medlem
Unbalanceds avatar
Om man inte har sådan kontroll när man väl är påverkad så borde man inte
ha så mycket liggandes hemma, jag vet precis hur det är, har vart där så många
gånger och gjort så många tabbar som man ångrar dagen efter!

Fast just Benzo brukar jag inte hetsäta upp, jag tar bara tills jag mår kanon.
Men jag får en faslig lust att få i mig amfetamin & heroin/morfin när jag är
fluddrig & Full...
Citera
2005-07-24, 09:20
Medlem
TutteSkinns avatar
Det är bara CB som jag kan ha hemma, andra droger fortsäter jag med tills det är slut. Har man köpt 2 gubbar koks och man har 1 gubbe kvar när man kommer hem från krogen så är det faktist jävligt onödigt att dra upp kokset hemma själv framför tv, iallafall när man bara har en sketen arbetarlön at leva på.
Jag var på en fyllefest för några årsedan och jag och en kompis drog i oss löjligt stora mängder alkohol under 1 dag, jag fick med mig en karta panocod (då visste jag inte va det va för nåt, utan jag visste bara att det va rödtriangel, så jag skulle bara testa 1 , när jag vaknar up vid 2100 nästa morgon är kartan slut och mår som en torrlagd val, när jag kollar mig i spegeln så blir jag nästan rädd för mig själv, jag ser för djävlig ut och hela min säng va pisssevåt av svett. Jag mår fortfarande piss och får gå och lägga mig på soffan och sover i ett antal timmar igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in