2014-01-06, 03:23
Medlem
DoubleWss avatar
Tjossan!
Var finner jag enklast Narkotika i Göteborg? Efter ett par bärra har jag inga problem att fråga hejvilt, "Tjenna, kan du hjälpa mig lösa Amfetamin?"... Dock, ibland leder detta till otrevliga situationer om man är i helt fel kvarter eller bara har otur. Oavsett, var i Göteborg ska jag vandra rundor och försöka haffa en langare? Amfetamin, Heroin, Hallucinogener, ja, mer eller mindre allt och inget.
Tack på förhand
Citera
2014-01-06, 03:36
Medlem
UncleBerts avatar
Dra i dig några bira då.

Jag tror inte de kommer hjälpa så mycket att nån ber dig testa på en specifik plats då Sverige inte har någon gatuhandel att hänga i julgranen. Handlar mer om att stöta på rätt person.

Nu bor jag inte i Göteborg så någon annan är välkommen att smälla mig på fingrarna och ge dig korrekta upplysningar.
Citera
2014-01-06, 03:48
Medlem
CutUups avatar
Gå till Dorsia och dra ett par bira,
Citera
2014-01-06, 03:55
Medlem
DoubleWss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutUup
Gå till Dorsia och dra ett par bira,
Dorsia säger du, ska bli! Tack!

Kanske Drottning Silvia bjuder på en nattfösare och nattmuff.?!!!!!!!!
Senast redigerad av DoubleWs 2014-01-06 kl. 03:58.
Citera
2014-01-06, 06:13
Medlem
rondellhundens avatar
Det får man hoppas, gå till biskopsgården annars fråga runt i nordstan bland folk.
Citera
2014-01-06, 09:10
Medlem
Gå till ett typiskt pundarområde, sitt gärna i en bil eller stå i ett hörn, ha öronsnäcka i ena örat och låtsas prata och uppmärksamma gärna människor, speciellt de som ser lite pundiga ut så de märker att du observerar dem.
Citera
2014-01-09, 15:01
Medlem
Personligen fann jag min kolakran på ett uteställe när jag var o festade.

Ringer honom regelbundet efter det. Då han hade de bästa grejerna jag testat hittills

Betalar cirka 1000kr/grammet och får oftast utkörning, trevlig kille, ingen förortsgangsta... så det jag kan tipsa om är att bara röra dig på de vanligaste uteställen så kommer nog knarket till dig, med lite tur som jag hade!
Citera
2014-01-09, 15:07
Medlem
Hasse.Hanssons avatar
Säger bara en sak, gå på ravefester. Folk där hjälper dig mer än gärna. Med allra största sannorlikhet kommer du att hitta kranar där inne. Amfetamin och Hallucigendroger är det du kan ordna där frågar du om heroin eller ghb får du stryk. När du väl hittat din kran och tagit hans nummer kan du ju alltid smsa senare och fråga om han känner någon. Du behöver inte fråga nån som ser skum ut ens. Mitt råd är att prata med de som ser ut som vanliga människor. Mindre risk för blåsning. Låt dem leda dig till deras kran. Ställ/Bjud han/hon som hjälpt dig det räknar dom med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in